Den svenske topchef fos SAS-koncernen, Mats Jansson, er tosset over de strejker, der har ramt den danske del af selskabet de seneste måneder. SAS vil nu satse mere på Norge og Sverige.
Derfor lægger SAS nu strategien om, så der bliver satset mere på de lufthavne, hvor der er ro på bagsmækken. Det vil især være i Norge og Sverige, fastslog en godt sur Jansson.
"Jeg ved ikke, hvor store reduktioner, der bliver tale om, men der vil blive tale om reduktioner i løbet af de næste tre til seks måneder. Men situationen tvinger os til at gøre noget - vi er til for kunderne og ikke omvendt," sagde han.
Originally posted by jb1
Det var en fagforeningsleder på Theatercaféen som ble kastet av sine egne nylig pga. at han stod for mye "på krava". Jeg kjenner ingen av sakene fra innsiden, men kanskje dette ville være en idé for den danske kabinforening. Det virker som dennes leder lever i fortiden.
Originally posted by Airbus 330
Kan dette bety at de overflytter noen intercont ruter til OSL?
Originally posted by Trety
Originally posted by Airbus 330
Kan dette bety at de overflytter noen intercont ruter til OSL?
Den samme tanken slo meg også, men kanskje mer i retning flere IC-ruter på ARN. For OSL sitt tilfelle ser jeg for meg at det i så fall blir satset på direkteruter i ennå større grad, SAS NO får operere OSL-CPH og danskene kan i ytterste konsekvens bli "tvunget" via OSL eller ARN når de skal noe sted?
Originally posted by Someone
Langruter fra OSL kan du glemme, men noen flere direkte ruten kan kanskje dukke opp
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.