Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO
Jeg er booket på SK1868 den 25.oktober som og er satt opp til å fly med MD.
Jeg er booket på SK1868 den 25.oktober som og er satt opp til å fly med MD.
Skulle noen trenge en aller, aller siste dose Sas MD-80, kan en fx. booke SVG-CPH-FRA-CPH-OSL den 21/10, det har jeg gjort. :colgate:
4 flighter i MD kan byttes mot 20.000 EBpoeng for GO, eller 30.000 for PLUSS, ev. kjøpes, men de aktuelle avgangene t/r FRA koster skjorta den dagen.
MD-80´n er forøvrig satt opp på CPH-SVG både 21. og 22. oktober.
Flightnumre?
Tror vi fløy omtrent rett over Lindesnes - jeg så KRS et stykke ut til venstre.Fløy dere over Kristiansand på vei mot CPH etter low passen ved Stavanger?![]()
jeg så KRS et stykke ut til venstre.
Selvbetjening fra drikke-vogna var heller ikke så ille :drinkDa var det i alle fall ett høydepunkt ved turen!!:colgate:
Da var det i alle fall ett høydepunkt ved turen!!:colgate:
Nix, verken poeng eller status... :skepNoen som har fått poeng for Plaza?
Takker alle som ble med for en herlig opplevelse. Håper opplegget fallt i smak, det burde være en skikkelig verdig avskjed med ett fly som har betydd mye for mange. (Vel, ikke helt over enda, har fortsatt tjukt med md80 bookinger i månedene fremover)
Og 3 overnattinger på country inn til 49 dollar hver natt er booket.![]()
Jeg får si det samme om Bergen - stiller Concierge-fordelene til disposisjon.Si ifra om noen trenger "dele" rom på et CC hotell. Spesielt i Oslo. Concierge fordeler. Jeg har lakenskrekk så jeg kommer neppe være tilstede så mye annet enn med oppgraderingsinnsjekkenBudsjetterer omtrent som Tommy
This MEGADO Promotion ("Promotion") is only valid for Club Carlson members receiving this email notification and who have attended the MegaDO 2013 Nordic's Event.
Members must complete 3 Qualifying Stays at any participating Radisson®, Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson and Park Plaza® hotels worldwide ("Participating Hotels") after which they will receive 50,000 bonus Gold Points.
Hvor finner man ut hvilke som er "participating"? Har lest på Flyertalk at de amerikanske Radisson-hotellene (dvs ikke Radisson Blu) ikke deltar i Gold/Concierge-programmene, vet noen mer om det?
jeg hadde ikke fått poeng for plaza, bare CPH. Men sendte en request og da var det i orden på et par timer.
S
Jeg sente også etterlysning men fikk ikke de 10.000 poengene vi ble lovet ved å bestille begge hotellene.
Fikk du dem?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.