Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Å?? 50k ??? Den fikk jeg ikke med meg .... Hmm .. har faktisk allerede to stays i Baltimore i oktober ..

Iht term gælder det ikke eksisterende bookinger, så cancel og rebook hellere. Var selv lige ved at falde i den. Havde selv to stays booked i IAD og MCO i november, som nu er rebooked og et tredje stay fixet :)

Bare det å få boarde via aft stair på en MD80 er jo en opplevelse!

Ja, vi måtte jo be savipix fikse det selv om vi stod ved gate, det var jo tross alt en MD-tur vi var på.

"For å gjøre boarding så raskt som mulig starter vi med rad 1-12" - det var noen som stusset litt :lol:

Iht term gælder det ikke eksisterende bookinger, så cancel og rebook hellere. Var selv lige ved at falde i den. Havde selv to stays booked i IAD og MCO i november, som nu er rebooked og et tredje stay fixet :)

Ja, de ble booket i går, så det er ikke noe problem. Da må jeg bare finne en tredje natt ...

Ja, vi måtte jo be savipix fikse det selv om vi stod ved gate, det var jo tross alt en MD-tur vi var på.

"For å gjøre boarding så raskt som mulig starter vi med rad 1-12" - det var noen som stusset litt :lol:
Jeg var omtrent den eneste som gikk i den fellen... var lydig og boardet forfra, og skjønte fint lite da Seth begynte å rope ut om head count. Så snur jeg meg og ser at maskinen har fylt seg opp bakfra uten at jeg merket det. :p

Menmen, trøster meg med at det ikke er lenge siden jeg deboardet bak. ;)

Takk for flotte bilder, noen like flotte videoer og morsom lesning! Ser ut til at dere hadde en fantastisk tur :)

Ikke noe poeng her, men roommaten på hotellet i CPH fikk så sendte CC en mail da jeg regner med at de bare tildelte poeng til "bookeren."

Som forventet, kun personen som booket får poeng.. :/

Da fikk jeg statusen også gitt i en epost, men når jeg logger meg inn er jeg fremdeles RED. Jaja da får vi håpe at det ordner seg der også.

Har nå fått 25 000 for quiz-en og for oppholdet i København (fre-søn), men mangler fremdeles for Plaza pluss de 10 000 ekstrapoengene man skulle få for å bo på begge hotellene. Har noen fått det enda?

Antallet "Food and Beverage Points" i CPH burde for øvrig gi meg fyllenerver. :p

Hvor står det hva som er hva på kontoen? Jeg får kun opp total saldo og seneste opphold, uten noen spesifisering på hva som er mat, drikke og overnatting.

Hvor står det hva som er hva på kontoen? Jeg får kun opp total saldo og seneste opphold, uten noen spesifisering på hva som er mat, drikke og overnatting.

Lurte på akkurat det samme - og fikk dette svaret :

My Account / Statement / klikk på krysset ved totallinjen for oppholdet

Hilsen onkel Karsk :-)

Lurte på akkurat det samme - og fikk dette svaret :

Hilsen onkel Karsk :-)

Aha, måtte velge engelsk som språk, og så tilbake til norsk, da kom det frem.
7170 food and beverage points på en kveld, godt jobba! :wow:

Nydelig video! Kjente igjen noen av dere fra andre bilder. :) Jeg er SÅ irritert på meg selv for at jeg ikke meldte meg på! Men kjapt spørsmål: skulle ikke dere fly over Bodø også?

Nydelig video! Kjente igjen noen av dere fra andre bilder. :) Jeg er SÅ irritert på meg selv for at jeg ikke meldte meg på! Men kjapt spørsmål: skulle ikke dere fly over Bodø også?

Jo, men der var det blandt annet militær øvelse så vi kunne ikke ha gått så lavt uansett. Pluss at det var realt shitvær.

Fløy dere over Kristiansand på vei mot CPH etter low passen ved Stavanger? :)

Takker alle som ble med for en herlig opplevelse. Håper opplegget fallt i smak, det burde være en skikkelig verdig avskjed med ett fly som har betydd mye for mange. (Vel, ikke helt over enda, har fortsatt tjukt med md80 bookinger i månedene fremover ;))

Og 3 overnattinger på country inn til 49 dollar hver natt er booket. ;)

Og 3 overnattinger på country inn til 49 dollar hver natt er booket. ;)

Greit nok....men skal du bo der..? ;) :p

Selv orger jeg spennende helger med kjærringa på Royal Garden ,og Raddison Blu på Værnes med guttungen :D :D

Og da var de 10.000 bonus point på kontoen hos Carlson. Så mangler vi bare at Plaza får posted point også.

3 stays i oktober/november er også på plads, så der venter godt med point på kontoen i nærmeste fremtid :)

Super promotion og rigtig god behandling af Club Carlson ifm dette arrangement.

Skulle noen trenge en aller, aller siste dose Sas MD-80, kan en fx. booke SVG-CPH-FRA-CPH-OSL den 21/10, det har jeg gjort. :colgate:
4 flighter i MD kan byttes mot 20.000 EBpoeng for GO, eller 30.000 for PLUSS, ev. kjøpes, men de aktuelle avgangene t/r FRA koster skjorta den dagen.
MD-80´n er forøvrig satt opp på CPH-SVG både 21. og 22. oktober.

Last edited:
Back