Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hotellopphold
Sep 20 2013 Til Sep 21 2013 -
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen 8 139

Room Points 2 659
Food and Beverage Points 277
Promotion Points - Online Booking Bonus Points 3 000
Room Points - Concierge 75% Bonus 1 995
Food and Beverage Points - Concierge 75% Bonus 208

Hmmm, men food & bevarage? Kan ikke huske å ha spist noe på hotellet, annet enn frokosten.

Å hei hvor det går. Fikk jo over 10000 poeng for en natt. Det er jo nok til en gratis natt :) og liker veldig godt 2-for-1 tilbudet dems. Akkurat benyttet tilbudet for en ny helg i Kongens by. Å ha Concierge status- Ja d kan mi li!!!!

Jeg fikk følgende.. Men var tur innom Mama's & Papa's eller hva den het å spiste forøvrig.

Room Points 2 659
Food and Beverage Points 1 165
Promotion Points - Online Booking Bonus Points 3 000
Room Points - Concierge 75% Bonus 1 995
Food and Beverage Points - Concierge 75% Bonus 874

Totalt: 9 693

Hmm ser ut som jeg har fått veldig lite da. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å få detta rettet opp?

Hmm ser ut som jeg har fått veldig lite da. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å få detta rettet opp?

Vist ikke du har status så er det ikke sikkert det er for lite. 1000 poeng for booking på nett. Og 2936 for opphold m/mat og drikke.

Vist ikke du har status så er det ikke sikkert det er for lite. 1000 poeng for booking på nett. Og 2936 for opphold m/mat og drikke.

Men statusen skulle jo liksom følge med dette arrangementet.

Re: Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hmmm, men food & bevarage? Kan ikke huske å ha spist noe på hotellet, annet enn frokosten.

I bookingsystemet spesifiseres frokost av regnskapsmessige årsaker (ulik moms i forhold til overnatting i noen land). Derfor får du alltid en splitt når du har en rate med frokost inkludert.

Sendte du Melinda Danielsen CC nr ditt?

Jeg har fått statusen men ikke poengene enda

Jeg har fått status, og poeng for Scandinavia-oppholdet, men ikke Plaza-oppholdet ennå.
Jeg har ikke sendt CC-nummer til Melinda, så er visst en viss automatikk i dette.

Er det bare jeg som ikke har fått Eurobonus-poeng ennå, eller gjelder det flere?

Jeg har fått status, og poeng for Scandinavia-oppholdet, men ikke Plaza-oppholdet ennå.
Jeg har ikke sendt CC-nummer til Melinda, så er visst en viss automatikk i dette.

Er det bare jeg som ikke har fått Eurobonus-poeng ennå, eller gjelder det flere?

Har heller ikke fåt Eurobonus-poeng ennå.

Her er er både status og en haug CC-poeng på plass, takker og bukker. :)

Noen bilder fra Arlanda på fredag :

Attachments

• MD6.jpg
    MD6.jpg
    53.8 KB · Views: 285
  • MD9.jpg
    MD9.jpg
    45.6 KB · Views: 282
  • MD1.jpg
    MD1.jpg
    49.7 KB · Views: 278
  • MD2.jpg
    MD2.jpg
    43 KB · Views: 279
  • MD7.jpg
    MD7.jpg
    52.7 KB · Views: 274
  • MD10.jpg
    MD10.jpg
    37.7 KB · Views: 71
  • MD12.jpg
    MD12.jpg
    28.4 KB · Views: 61
  • MD15.jpg
    MD15.jpg
    47.9 KB · Views: 65
Last edited:

Foreløpig ingen EB poeng eller CC poeng/status, men håper jeg får dratt nytte av promoen for deltakerne som ser ut til å være 50k bonuspoeng for 3 stays mellom 23. sept og 23. nov... eposten min er ikke reg. der siden jeg kjøpte billett av en annen :)

...men håper jeg får dratt nytte av promoen for deltakerne som ser ut til å være 50k bonuspoeng for 3 stays mellom 23. sept og 23. nov...

Å?? 50k ??? Den fikk jeg ikke med meg .... Hmm .. har faktisk allerede to stays i Baltimore i oktober ..

Hørte det ble arrangert en liten MD quiz på vei ned til CPH. Hvilke spørsmål var det som kom? :D

Ikke noe poeng her, men roommaten på hotellet i CPH fikk så sendte CC en mail da jeg regner med at de bare tildelte poeng til "bookeren."

Ser av bildene at dere har hatt det bra. :) Dere har ingen ide om hvor misunnelig jeg er på dere for å kunne gjennomføre dette! Bare det å få boarde via aft stair på en MD80 er jo en opplevelse!

Back