Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld![]()
Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld![]()
Hva skrev du og hvor sente du det?
Hello. I've had a recent stay at Radisson Blu Oslo Plaza
-CONFIRMATION NUMBER: XXXXXXX. It seems that the stay has not been
credited my account yet. Can you please look into it
Brgds LN-FHU
Mangler både status på CC og bonuspoengene.. og EB. Håper iallefall status kommer snart, jeg skal jo bo på hotell![]()
Jeg fikk de resterende poengene ved å fylle ut "Missing stay", var på plass etter noen timer (fikk tre ganger så mange Food & Beverage-points som jeg skulle ha på Plaza - og det er sjekket mot kvitteringen, ikke hukommelsenFortsatt ingenting... ser ikke ut som om det er noen vits i å etterlyse via CC heller, dette er vel noe som må fikses av MegaDo?![]()
Det skulle ta 4-6 veker, iht. CC. Aner ikkje om det er snacks i pakka.Noen som har fått det fysiske CC-kortet i posten ennå? Hvor lang tid pleier det å ta? Er der noe snacks med i velkomstpakken?
Skulle ikke det sendes til deg? Ser at jeg sendte det med den originale påmeldingen, men har videresendt til Melinda nå.Folkens
Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
Folkens
Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.