Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld :)

Jeg manglet også kun poeng fra Plaza, men en kort mail idag kl. 1530 , og svar med beklagelse og poeng på konto kom kl. 2054 ikveld :)

Sendte inn missing points rapport på CC sin hjemme side klokken 1400 i dag, og fikk en svært beklagende mail klokken 2013 og poengene er da på konto.

Meget bra kunde service, men så er vi jo Concierge åsså da :D

Då har eg og mottatt alle Clubcarlson poenga. Mangler bare Sas-poenga. Nokon som har fått/veit når dei er venta? ;)

Mangler både status på CC og bonuspoengene.. og EB. Håper iallefall status kommer snart, jeg skal jo bo på hotell :D

Mangler både status på CC og bonuspoengene.. og EB. Håper iallefall status kommer snart, jeg skal jo bo på hotell :D

Jeg etterlyste statusen...
Dette er hva jeg fikk:
Dear XXXXX,

We appreciate your recent message.

To earn Concierge you need to do the following as stated in the email:

Earn 50,000 bonus Gold Points® for just 3 stays from 23 September 2013
to 23 November 2013*. That's a free night at our highest category 6
hotel - across all our brands!

Once these three stays are completed you will then be upgraded to
Concierge.

We value your interest in our properties!

Merkelig det da? Har sendt mail tilbake og sagt at andre på eventet fikk status uten de tre oppholdene så får vi se.

Fortsatt ingenting... ser ikke ut som om det er noen vits i å etterlyse via CC heller, dette er vel noe som må fikses av MegaDo? :)

Fortsatt ingenting... ser ikke ut som om det er noen vits i å etterlyse via CC heller, dette er vel noe som må fikses av MegaDo? :)
Jeg fikk de resterende poengene ved å fylle ut "Missing stay", var på plass etter noen timer (fikk tre ganger så mange Food & Beverage-points som jeg skulle ha på Plaza - og det er sjekket mot kvitteringen, ikke hukommelsen ;)). For statusen ville jeg ha sendt mail til Tommy eller Melinda i stedet for CC.

Det ligger nå en film fra turen på youtube fra nordic megaDo av Seth Miller.

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Noe mer info om når Eurobonuspoengene kommer?

Det er bare å legge inn linken. Men den er postet tidligere og ;)

Jeg savner fortsatt de 25 K poengene jeg vant i CC quizen. Har sendt flere mailer frem og tilbake, men ennå ikke fått noe.

Heller ikke fått de 2000 poengene fra Eurobonus.

Noen som har fått det fysiske CC-kortet i posten ennå? Hvor lang tid pleier det å ta? Er der noe snacks med i velkomstpakken?

Noen som har fått det fysiske CC-kortet i posten ennå? Hvor lang tid pleier det å ta? Er der noe snacks med i velkomstpakken?
Det skulle ta 4-6 veker, iht. CC. Aner ikkje om det er snacks i pakka.

Folkens

Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.

Folkens

Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
Skulle ikke det sendes til deg? Ser at jeg sendte det med den originale påmeldingen, men har videresendt til Melinda nå.

Last edited:

Folkens

Kommer det att räknas som grundpoäng + qualifying leg(s) eller bara grundpoäng?

Back