Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

En liten video fra avgang på Arlanda. Lett for medpassasjerer å overdøve motorene i alle fall ;)

Nydelig. :)
(og nesten like god stemning framme i biz som hos oss lengre bak, jo !)

Hmmm, chefen för cabin crew i CPH ringde och frågade om jag ville byta karriär :p

Hmmm, chefen för cabin crew i CPH ringde och frågade om jag ville byta karriär :p

Det blir dyrt for SAS om de skal måtte gå i holding pga. rydding i kabinen på de korte rutene :p

Det blir dyrt for SAS om de skal måtte gå i holding pga. rydding i kabinen på de korte rutene :p

Jag skyller på isländska kollegor som distraherar och tar igen det på att missa servering av bubbel ;)

Må vi bestille Club Carlson kortet selv, eller kommer det automatisk i posten?

Må vi bestille Club Carlson kortet selv, eller kommer det automatisk i posten?

Det har kommet automatisk i posten etter ca 14 dager før så regner med det gjør det nå også.

Har enda ikke fått noe poeng/status på Club Carlson etter oppholdet i København? Antar det er vel pga alt må manuelt behandles kanskje?

Har enda ikke fått noe poeng/status på Club Carlson etter oppholdet i København? Antar det er vel pga alt må manuelt behandles kanskje?

Heller ikke her. Hverken fra CPH eller OSL. Mon ikke det er fordi det skal ske manuelt. Selv tager jeg det ihvertfald helt roligt indtil videre ;)

Nogle der ved om Concierge status automatisk opdateres på bookinger lavet inden status blev ændret? Har selv 12 overnatninger i USA i oktober/november som er lavet før status blev ændret fra Gold til Concierge. Kan afbestille og rebooke til samme pris stadig og tænkte at gøre det hvis status ikke ses på tidligere bookinger automatisk.

Må bare føye meg inn i rekka av takketaler for ett fantastisk flott arangement! En spesiell takk til de som hjalp meg med å komme meg rundt på flyplassene med tanke på min noe begrensa mobilitet ;)

Tidligere har jeg fått poengene på konto ca 4-5 dager etter utsjekk, tipper at de er rett rundt hjørnet. Med unntak av ekstrapoengene (10 000 for å bo på begge?) er det vel ingen grunn for at det skal behandles manuelt.

Nogle der ved om Concierge status automatisk opdateres på bookinger lavet inden status blev ændret? Har selv 12 overnatninger i USA i oktober/november som er lavet før status blev ændret fra Gold til Concierge. Kan afbestille og rebooke til samme pris stadig og tænkte at gøre det hvis status ikke ses på tidligere bookinger automatisk.
Tviler på at det går automatisk. Jeg hadde avbestilt og rebooket eller sendt mail til resepsjonen hvis det er noen av dem som ikke kan bestilles på nytt til samme pris.

Tidligere har jeg fått poengene på konto ca 4-5 dager etter utsjekk, tipper at de er rett rundt hjørnet. Med unntak av ekstrapoengene (10 000 for å bo på begge?) er det vel ingen grunn for at det skal behandles manuelt.

Statusen må vel også behandles manuelt da jeg er jo ikke i nærheten av conciergence den egentlige måten.

Jeg har fått premien på konto :colgate:

Man skulle vel få poeng for oppholdet på Plaza også?

Statusen må vel også behandles manuelt da jeg er jo ikke i nærheten av conciergence den egentlige måten.
Ah, ja, selvfølgelig. Jeg fikk det tidlig forrige uke, trodde alle fikk det på forhånd. Får håpe dere får det samtidig med poengene, uten mer styr. :)

Hei,

Ingen poeng her enda, men det bekymrer meg ikke, ville egentlig bare atter en gang si hjertelig takk til alle dere som arrangerte dette, samt alle dere som deltok og var særdeles hyggelige å sosialisere med, rett og slett.

Jeg håper for all del at hele crewet, fra cockpit til de som servet oss som satt (nesten) bakerst, får en skikkelig tilbakemelding om den fantastiske servicen de gav oss på disse to flightene (jeg ga min tilbakemelding til vår flotte purser i loungen på Arlanda, og hun smilte da også.

Mvh
Fjordheim

Fikk 3936 poeng for en natt i København. Bodde ikke på Plaza. Er dette for lite? :cry:
Ingen status.

Back