Blue her også. Ikke det smarteste grepet markedsavdelingen hos Hilton gjorde der, altså.
Kan Hilton-gullet matches mot noe brukbart nå for tiden? Må i så fall hive meg rundt før jeg også blir nedgradert.Men skulle det være mange, så vil det nok merkes når disse statusmatcher seg over til konkurrentene og aktivt velger bort Hilton.
Jeg ble gull gjennom kredittkort-trikset (adresse i Australia osv) og har fortsatt ikke blitt nedgradert. Har bare hatt én Hilton-overnatting etterpå. Med mindre de er treg med å gå gjennom juksekundene er det altså ikke det som er forklaringen.Er det en sammenheng her? At de som dro bonusrunden med Gold er satt til Blue? Har hatt 3 stays siste uka og har alltid fått vann og recognition her.
Helt enig, men denne tråden viser tydelig at status er viktig for folk og har gitt Hilton mange nye kunder. De skyter seg selv i foten. Må humre litt av kommentarer som "det blir deilig å kunne velge fritt igjen".Uansett er det vel ikke så krise? Om Hilton har beste hotellet på destinasjonen booker man da det uavhengig av status? Gratis nett er jo fint men... om hotellet er skrap burde man valgt noe annet uansett. Hotellstatus har, i mine øyne, mye mindre å si enn på fly.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.