Re: Lyst på Hilton HHonors gold?
"I will never fly this airline again!!!" Man har lagt en fake adresse inn og ett fake kredittkortnummer og mottatt gratis Internet, oppgraderinger og frokost og er sur på Hilton når man blir ferska?? Og ikke en, men TO ganger. Come on folkens...
Når det er sagt, hadde jeg nok håndtert dette litt annerledes dersom jeg hadde vært Hilton. Jeg ville nok kontaktet de gjeldende medlemmene og tilbudt en challenge for å beholde statusen, men av HHonors 38 mill medlemmer, er denne gruppen på kanskje 1000 medlemmer en dråpe i havet, så de tok nok ikke bryet.
Jeg ser lett at det er mange som ser poenget med å være tro mot en kjede til og med i denne tråden. Mange fornyet statusen og noen til og med hoppet opp ett nivå.
Hotellbonusprogrammer er verdt det for de som reiser en del, uten tvil, særlig de som reiser i jobben.
Gratis Internet, frokost og masse andre perks har spart meg en liten formue igjennom årene. I tillegg har jeg mottatt helt sinnsyke oppgraderinger til suiter til titusener av kroner per natt noe jeg aldri hadde opplevd uten status. Som Park Hyatt Tokyo der suiter vi har hatt koster fra 6k norske
Jeg har også tatt ut bonusovernattinger som er verdt store summer, som St. Regis Bali der vår Strand villa hadde kostet oss 13k norske hver natt, så våre 5 netter der hadde kostet oss nesten 70 norske kroner! Og det har blitt noen netter på slike steder igjennom årene.
HHonors er vel en av de dårligste programmene som finnes, de andre disker opp med bekreftede oppgraderinger, garantert innsjekk kl 0800 med masse mer.
Tror ordene: Det var moro så lenge det varte er hva man burde si her og guess what: den neste dealen er alltid rett rundt hjørnet