Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Står da 2018 enda?

Det står nederst med "liten skrift" After registering and tier status is validated, Hilton HHonors elite tier status will be valid through March 2017.

Men øverst står det jo 2018, så hva som er rett er ikke lett å vite:rolleyes:

De har vel rett og slett glemt å redigere etter forrige runde. Da var det mars 2017 som gjaldt

Da kan jeg vel bekrefte at det ble 2018, i hvertfall på meg.
Matchet med Accor Platinum, opptjent, så mange opphold å vise til.

Jeg matchet forrige gang også, så her er det ikke noen grunn til å være beskjeden.
Forrige gang sendte jeg inn CC Gold og Accor Plat. Da fikk jeg bare Gull. Nå tenkte jeg, at det skader jo ikke å prøve, og sendte bare inn Accor Plat.

Attachments

• Skjermbilde.JPG
    Skjermbilde.JPG
    63.7 KB · Views: 589

Jeg har hatt gullstatus noen ganger gjennom diverse kredittkort, vil dette være til hinder for å statusmatche på den pågående kampanjen?

Jeg har hatt gullstatus noen ganger gjennom diverse kredittkort, vil dette være til hinder for å statusmatche på den pågående kampanjen?

Jeg ville blitt veldig overrasket hvis det skulle ha noe å si. Som sagt så matchet jeg til Gold på forrige kampanje, og til Diamond denne gangen. Har fremdeles til gode å faktisk bo på et Hilton hotell siste året. Så det ser ikke ut som noe er til særlig hinder for denne kampanjen.
Kjør på å prøv, det er det eneste sikre svaret.

Har prøvd meg på en match til Diamond med BW Diamond. Usikker på om den er innenfor, men vi får se.

Egentlig så synes jeg ikke noe særlig om alle disse matchene. Greit nok, jeg klarer ikke å rekvalifisere meg til Gold akkurat i år (så den går ut mars 2017), men for de av oss som har kvalifisert oss gjennom overnattinger på Hilton, så føles det litt kjipt at de kaster status til enhver person som har et kort et eller annet sted.

Har prøvd meg på en match til Diamond med BW Diamond. Usikker på om den er innenfor, men vi får se.

Egentlig så synes jeg ikke noe særlig om alle disse matchene. Greit nok, jeg klarer ikke å rekvalifisere meg til Gold akkurat i år (så den går ut mars 2017), men for de av oss som har kvalifisert oss gjennom overnattinger på Hilton, så føles det litt kjipt at de kaster status til enhver person som har et kort et eller annet sted.
Jeg fikk det gjennom forrige runde.

Sent from my SM-G925K using Tapatalk

Jeg fikk Hilton Diamond takket være en oppgradering med BW Diamond. Men jeg er litt usikker på om Hilton Diamond varer til mars 2017 eller mars 2018. Litt forvirrende der.

Får satse på at det blir til mars 2018. Neste år så klarer jeg fint å kvalifisere meg til Gold (og muligens Diamond) via stays, så da har jeg grei status frem til mars 2019.

Jeg søkte basert på Club Carlson Gold med 37 netter og 13 opphold så langt.. ..og fikk avslag. Men jeg lurer på om de ikke syntes at screenshot fra telefon var nok, så jeg får se om ikke jeg får sendt dem en skikkelig oversikt fra nettsiden hvis det er slik at de er kresen.

I dag ringte jeg til HHonors kundeservice. De sa til meg at jeg har min Status matchede Diamond status til Mars 2018. Etter det soft landing til gull (frem til mars 2019) hvis jeg ikke jobber hardt for å beholde Diamant statusen min de neste to årene. Så jeg anbefaler andre å ringe til HHonors kunde service på 00 800 44466677 for å sjekke sine HHonors statuser og varigheten av den.

Back