Re: Lyst på Hilton HHonors gold?
Da har de endret, det stod 2018.
Står
nederst på siden
Da har de endret, det stod 2018.
Står
nederst på siden
Står da 2018 enda?
Jeg har hatt gullstatus noen ganger gjennom diverse kredittkort, vil dette være til hinder for å statusmatche på den pågående kampanjen?
Jeg fikk det gjennom forrige runde.Har prøvd meg på en match til Diamond med BW Diamond. Usikker på om den er innenfor, men vi får se.
Egentlig så synes jeg ikke noe særlig om alle disse matchene. Greit nok, jeg klarer ikke å rekvalifisere meg til Gold akkurat i år (så den går ut mars 2017), men for de av oss som har kvalifisert oss gjennom overnattinger på Hilton, så føles det litt kjipt at de kaster status til enhver person som har et kort et eller annet sted.
Har prøvd meg på en match til Diamond med BW Diamond. Usikker på om den er innenfor, men vi får se.
Egentlig så synes jeg ikke noe særlig om alle disse matchene. Greit nok, jeg klarer ikke å rekvalifisere meg til Gold akkurat i år (så den går ut mars 2017), men for de av oss som har kvalifisert oss gjennom overnattinger på Hilton, så føles det litt kjipt at de kaster status til enhver person som har et kort et eller annet sted.