Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Fikk det samma i postkassa idag, med expire date 03/15.

Og DER datt et nytt HH DIAMOND kort inn takket være Amex Centurion, (Kun to stays siste året), gyldighet ->04/14. ;)

Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.

Har fortsatt gull, men da jeg fikk juksegull bare fram til mars(?) 2013 tok jeg en "fast track" med 4 opphold på kort tid sist høst. Det skulle gi meg gull frem til mars(?) 2014.

Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.

Også Blue her, men fik nyt guld-kort i posten igår med udløb i 2015 :drunk:

Last edited:

Jeg står som gull enda, men har ikke fått noe kort i posten enda.

Jeg har blitt Blue igjen også. Jaja. Easy come easy go. Men da blir det mere hotell å velge i når neste tur bookes

Jeg har blitt Blue igjen også. Jaja. Easy come easy go. Men da blir det mere hotell å velge i når neste tur bookes

Netop - ser også ud til at vi foretager lidt ændringer til efterårets Florida/Washington-tur og går efter Marriott og Hyatt kæderne istedet ;)

Har dere som er blitt satt tilbake til Blue endret land igjen fra Australia til Norge?

Har dere som er blitt satt tilbake til Blue endret land igjen fra Australia til Norge?

Jeg bestilte rom så sent som i går i Roma, og på bekreftelsen står det gold, og Upgrade, men da jeg sjekket inn på HH i dag for å se hvilket nivå jeg har, var det rettet til Blue. Jeg skiftet fra Australia til Norge i mars etter å brukt den fremgangsmåten son ble beskrevet her.

Takk for heads up :(.

Endret fra Australia til Norge etter et par dager, men står fortsatt som Gold.

Jeg står også fortsatt som gull, men har ikke mottatt kortet enda..

Ser jeg har blitt satt tilbake til Blue her å, selv om en fikk gullkort i posten for en mnds tid siden..

Gjorde dette for noen uker siden, og står fortsatt som Gold. Får håpe det holder!

Back