Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Endret tilbake etter 5minutter, man må vell uansett bestille nytt kort på siden. Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

La det være. Kortet trenger du ikke likevel. Kjør lav profil.

Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

Vil vel egentlig ikke kalle det misbruk.
Som gull er hiltonkjeden aktuell, som blue eller silver velger jeg andre hoteller. Så får heller Hilton vurdere hvor mange ekstra kunder de får ved å dele ut gullstatuser på denne måten. ;)
Bare her på flyprat så må det være snakk om ganske mange ekstra netter som hadde havnet hos andre kjeder det siste året.

Vil vel egentlig ikke kalle det misbruk.
Som gull er hiltonkjeden aktuell, som blue eller silver velger jeg andre hoteller. Så får heller Hilton vurdere hvor mange ekstra kunder de får ved å dele ut gullstatuser på denne måten. ;)
Bare her på flyprat så må det være snakk om ganske mange ekstra netter som hadde havnet hos andre kjeder det siste året.

Skulle skrevet "misbruk" ;) klart når det ligger overalt hadde de stengt det om de ville, tenkte mest på at hvor lenge man faker adressen neppe har noen betydning :)

Dette ligger på Boardingarea og på hvor mange nettsteder rundt omkring? Noen hos Hilton må da ha luktet lunta .... ??

Kanskje de har funnet at dettte drar så mye business at det er verdt det? Kanskje sitter de i styrerommet og ler så de gråter over alle vi som biter på ..?

Det ligger ganske saa godt begravet paa Boardingarea.

Hvor mye er Hhonors Gold verdt? Vel, her i USA rekker det at du har Citi's Hhonors Reserve kredittkort. 95 dollar aaret koster det, foerste aaret gratis.

Da er du garantert Gold saa lenge du har kortet. Bruker du 40K USD, hopper du opp paa Diamond uten aa ha brukt en krone paa Hilton.

http://boardingarea.com/blogs/viewf...and-two-free-nights-more-than-pays-that-back/

Jeg har dette kortet, kun pga de arrangementene vi har 8-10 ganger i aaret. Freddies og FTU er paa Hilton Tysons Corner i slutten av April. Det putter meg over 40K USD bruken og jeg vil da faa Diamond status (i tillegg til 600K HHonors poeng). Paa nettet vil det fortsatt staa 0 stays, 0 netter, 0 basic points (bor paa gratis rom under arrangementet. ;)

Saa Hhonors Gold, eller frokostklubben som jeg velger aa kalle det, er verdt 95 USD per aar. ;)

Hyatt matcher Hilton Gold til Diamond,iallefall gjorde de det. Men du fikk prøvetid på 60 dager og måtte ha min. 12 betalte netter i denne perioden. Google "free Hyatt status"... :)

Jeg tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan "forlenge" mitt HHonors Gold om det var noen måte å beholde gullstatusen på...

SVETHO

Jeg tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan "forlenge" mitt HHonors Gold om det var noen måte å beholde gullstatusen på...

SVETHO

Jeg også... Skal til MAN i mai og skal bo på H Deansgate.... Hadde vært greit med G status;)

Strålende! Fulgte alle steg og da jeg logget inn på nytt sto det plutselig gold. Da er plutselig Hilton aktuell igjen. ;)

Mitt juksegull utløper i mars 2014. Noen som vet om det blir forlenget ved å følge det aktuelle trikset?

Ble bumpet rett fra gull til blå. Tok to forsøk før "oppskriften" funket, men da var jeg gull igjen :colgate: Og jeg som aldri har satt min fot på et Hiltonhotell...

Hyatt matcher Hilton Gold til Diamond,iallefall gjorde de det. Men du fikk prøvetid på 60 dager og måtte ha min. 12 betalte netter i denne perioden. Google "free Hyatt status"... :)

Det er ikke en match Hyatt gjør, men en challenge.

Jeg synes den metoden som refereres til over er litt spekulativ, siden den inneholder fiktive adresser og kredittkortnumre. Jeg brukte nylig mitt HH Gold til å få Gold-status hos Club Carlson, og tenker kanskje heller at jeg burde bruke CC til å få HH Gold igjen (ble Blue nylig)? Litt usikker på hva jeg skal, men trenger både HH og CC med høy status i høst.

Back