Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

Samme her. Merkelig. JEg driter i sølvkortet så lenge det står gull i Hilton kontoen min.

Samme her. Merkelig. JEg driter i sølvkortet så lenge det står gull i Hilton kontoen min.

Jeg mener å ha lest på flyertalk at det kan ta opp til en uke før justeringen blir synlig på hilton-kontoen, så vær forberedt på det verste folkens.

Samme her. Kontoen sier gold, mens kortet som kom i posten i dag sier sølv.. Vi får vente å se...

Ramla ned ett sølvkort i postkassa her å idag, mens kontoen sier Gold.
Da vil jeg tro man henger litt etter på kontoen, og at sølv vil snart bli det som er gjeldende der å.

Alle dere som har fått sølvkort i posten, har dere kvalifisert for sølv eller har HH soft landing fra gull?

Jeg kan heldigvis kose meg med gull ett år til siden jeg heldigvis oppdaget "gulltilbudet" ganske sent og det hadde blitt 1. nyttårsdag.

Jeg har ikke bodd nok for sølv, så det kan virke som en soft landing. Står fortsatt Gold på hiltonhhonors.com.

Jeg røk også fra juksegull, ned til silver nå, og det har også blitt oppdatert online. Dog hadde jeg bodd nok til å oppfylle krav for sølv.

Dersom noen ønsker å videreføre sitt juksegull, og i tillegg innehar basic mattekunnskaper, så gi meg en PM, så skal jeg gi dere en måte å videreføre gullstatusen med umiddelbar virkning. Krever ca 5 min egeninnsats for å få dette til.

Dette funket perfekt for meg.

Thomas

p.s. Jeg må første fikse litt ting i heimen, så kommer jeg tilbake til dere i løpet av "eftan"

Last edited:

2+2=4
4 opphøyd i 4 = Masse
+ 3 er lik kjempemasse
Kvadratrota av det = nesten ingenting

Jeg fikk og sølv i posten, men står fortsatt gull på hhonors. Jeg har dog hatt noen opphold og skulle ha sølv.

Jeg tok fram webdådyrøynene og sendte mail til Hhonors. De skulle fikse videre gull for 5 stays eller 10 nights i løpet av 90 dager. Hadde en del Hilton på planen uansett, og sitter nå i lobbyen på Hilton Colombo for min 10. Hilton natt :-)

Jeg tok fram webdådyrøynene og sendte mail til Hhonors. De skulle fikse videre gull for 5 stays eller 10 nights i løpet av 90 dager. Hadde en del Hilton på planen uansett, og sitter nå i lobbyen på Hilton Colombo for min 10. Hilton natt :-)
Ikke veldig imponerende det tilbudet da ga deg vel?

Kampenjen på http://www.hiltonfamilymvp.com/ er vel bedre? 4 stays eller 9 netter i løpet av 90 dager. I tillegg til en finfin rabatt på rom. Selv om jeg har gull, benytter jeg den siden når jeg booker. Har spart 25-30% på å booke der mine opphold der.

Så vidt jeg husker fikk de som skaffet seg juksegull før 01.01.12 ut mars i år, og de som kom etter 01.01.12 ut mars 2014 ??

I går sjekket jeg kontoen min. Fortsatt gull og Australia stod fortsatt som land. Jeg endret til Norge. I morges var jeg blue... Noen sammenheng her, eller bare tilfeldig? Jaja, jeg har foreløpig ikke brukt Hilton, men vurderte en periode å gå fra PC til Hilton. Om jeg ikke får RA i år, går jeg over, men tror jeg skal klare RA i år også, så da blir jeg.... :)

Xxx.

Back