Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Ikke veldig imponerende det tilbudet da ga deg vel?

Kampenjen på http://www.hiltonfamilymvp.com/ er vel bedre? 4 stays eller 9 netter i løpet av 90 dager. I tillegg til en finfin rabatt på rom. Selv om jeg har gull, benytter jeg den siden når jeg booker. Har spart 25-30% på å booke der mine opphold der.

Når jeg trengte å lage en deal så fant jeg ikke noen kampanje, og de linkene jeg fant hadde gått ut på dato. Men det spiller vel liten rolle om det er 9 eller 10 nights når jeg hadde booket 12 netter allerede. Alle bookinger har jeg blitt oppgradert på ;)

Stor takk til Thomas som gjorde at elendigheta ikke varte så lenge :)

Vel, jeg er jo et medmenneske, ønsker ingen så vondt som å være uten status ;)

Hm, kan noen sende meg linken til "VISA" registreringssiden på PM? Linken min virker ikke, mulig jeg har en skrivefeil i den.

Google var min venn, men da jeg hadde skrevet inn innloggingsinfoen etter først å ha lagt inn Visanummeret ble jeg ikke logget inn, men fikk bare opp siden for å legge inn Visanummer på nytt. Da jeg logget inn fra vanlig Hilton side var jeg fortsatt Blue. Ble status oppdatert umiddelbart for dere andre?

Edit: Så nå at det kom opp "invalid registration" please kontakt Hilton support. Kanskje det er slutt på moroa? Har dere andre bare endret land eller fullstendig adresse?

Last edited:

Fikk bekreftelse fra en bruker som fikk det til for ca 10 min siden, så tviler på at det er slutt på morroa!

Thomas

Ordnet seg for meg også til slutt. Profilen min ville ikke lagre endringen til Australia, men etter å ha fikset litt på kredittkortene i profilen ble jeg også gull igjen. Takk for hjelpen nok en gang.

Takk for bruksanvisningen fluxie! :) Godt å ha den rette fargen igjen.

Vil noen være så snille å dele "oppskriften" på PM?

Lyst på Hilton HHonors gold?

Ser nå at jeg også har blitt degradert til Blue. Ingen soft landing her, til tross for 6-7 opphold på Hilton i fjor.
Noen som kan sende meg en oppskrift på fornying? Settes stor pris på.

Ser nå at jeg også har blitt degradert til Blue. Ingen soft landing her, til tross for 6-7 opphold på Hilton i fjor.

Rart, spesielt når kravet til sølv er 4 stays. Du har jo faktisk kvalifisert deg til sølvet med dine 6-7 stays.

Hmm, de første seks tallene man skal skrive inn står jo i første post, men hva med de etter det? Er jeg sjanseløs som ikke forstår dette? :(

Takk for det, bobby. :)

Hvor trygt er det å (umiddelbart) endre til en norsk adresse? Det er ikke ideelt om kortet havner i Australias ville vest.

Endret tilbake etter 5minutter, man må vell uansett bestille nytt kort på siden. Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

Dette ligger på Boardingarea og på hvor mange nettsteder rundt omkring? Noen hos Hilton må da ha luktet lunta .... ??

Kanskje de har funnet at dettte drar så mye business at det er verdt det? Kanskje sitter de i styrerommet og ler så de gråter over alle vi som biter på ..?

Back