Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

En kompis som er sølv allerede måtte i dag flytte til Russland et par minutter for å få det til å funke..

Linken fungerer, du må bare kopiere den og lime inn i nettleseren, gjøre hxxps til https og fjerne mellomrom i adressen. La det inn slik så det ikke skulle være så lett og få treff på google hit til flyprat med søk på adressen.

EDIT: som TOS skriver over

Takk takk!

Og smart var det også å legge det inn sånn. Mye man må tenke på i slike anledninger.

(Fjern gjerne det du skrev hvis det er hensiktmessig mtp google-søk etc.

Men det funket faktisk nå. :D

Jeg har prøvd dette og jeg har bare det vanlige blue der :-( Tenkte jeg skulle prøve med fruen og det funket fint...står som guld. Det jeg lurer på er hun står jo med 0 poeng og 0 overnattinger på Hilton, blir ikke det ett problem eller??? Prøvde jo linken jeg og oppga riktig kode men når jeg skulle legge inn kundenummer hos Hilton og pin så fikk jeg beskjed om at det var feil, noen tips???

Upgrade på leiebil får du neppe med mindre du har et høyt nivå på leiebilselskapenes egne systemer. F.eks. Hertz har et nivå som heter Hertz Club Gold Five Stars. Dette fordrer 10 leier innenfor 12 mnd. Det nivået inkluderer en upgrade til neste ledige klasse.

Har mange Hertz leier, dog ikke nådd nivået Five Stars, men har hatt EBG, og de har omtrent ledd av meg de gangene jeg har spurt om ikke EBG bør gi en upgrade.

Bare min erfaring altså...

BF:cool2

<mod>
Minner igjen om at denne tråden skal holde seg til HH-gold-sakene (dvs. registrering m.v.), og ikke diskusjoner rundt priser, oppgraderinger, poeng, spesielle hoteller eller steder. Opprett nye tråder hvis man ønsker å diskutere det. (Basert på tilbakemeldinger)

(Det har blitt ryddet litt)

Generelle erfaringer med Hilton: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=100956
</mod>

Last edited:

Folkens, det er absolutt ingen grunn til aa vente paa det fysiske kortet eller i det hele tatt ha det med. Det er ingen som spoer om det, statusen ligger inne det sekundet du legger inn en bestilling.

Det jeg syntes er stusselig er at noen får kort, andre ikke?

Who cares? Det eneste fysiske hotellkortet jeg drasser med meg paa reise er IC Royal Ambassador siden dette skal vises ved innsjekk for express innsjekk. Alle de andre hviler hjemme.

Hiltons resepsjonister oensker ikke aa se kortet ditt, de vil svare at "du trenger ikke vise det" dersom du drar frem kortet eller si "vi har allerede registrert nummeret"

Who cares? Det eneste fysiske hotellkortet jeg drasser med meg paa reise er IC Royal Ambassador siden dette skal vises ved innsjekk for express innsjekk. Alle de andre hviler hjemme.

Hiltons resepsjonister oensker ikke aa se kortet ditt, de vil svare at "du trenger ikke vise det" dersom du drar frem kortet eller si "vi har allerede registrert nummeret"

Noe skal jo vi dødelige ha å skryte av....

jeg fikk bare et blue kort i posten... :/ var regga med gold takket være trikset lenger opp i tråden

Vi som registrerte oss før årsskiftet kan vel egentlig opprette en ny konto, og deretter gjøre følgende for å forlenge gold-perioden;

HHonors Activity --> Member Services --> Combine Your Accounts

Do you have two or more HHonors accounts that you want to combine into one single account? Now you can do it online!

Simply decide which HHonors account will be your primary account and Sign In. Then provide the Name, Account Number and PIN or Username and Password for the account you want to combine with the primary account and click "OK."

Please remember:
-Name and address information will remain as it is listed in the account you decide to keep.
-All points and activity will be transferred to the account you decide to keep.
-If your accounts have differing tier levels, Hilton Reservations and Customer Care will ensure that the account you decide to keep will reflect the highest tier level you have been awarded.
-You can only combine accounts that belong to you.
-You can only combine two accounts at a time.
-If you want to update your account information before combining your accounts, click on the "My Profile" button after logging into your account.

Slik jeg forstår det, sitter man da igjen med gold-status et år lengre enn opprinnelig, i tillegg til at man får overført poeng til den nye kontoen. Eller tar jeg feil?

Slik jeg forstår det, sitter man da igjen med gold-status et år lengre enn opprinnelig, i tillegg til at man får overført poeng til den nye kontoen. Eller tar jeg feil?
De som har gått gullkort på "gamlemåten" må vel gremmes over denne tråden. :D

Jeg fikk mitt i dag. Og det var gullfarget. Så får vi se om vi rekker å bruke det.

Hvor lang tid tok det før kortet kom?

Etter ca. 2 måneder tok jeg kontakt med kundeservice for å etterlyse kortet siden jeg fortsatt ikke hadde fått det. Da bestilte de et nytt til meg som jeg har fått nå. Ser den mailen er datert til 19. februar, så ca. en måned hvis alt er i orden.

Back