Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Ingen oppgradering på Newark, men fikk en invitasjon til "Managers Reception" med noe mat og "enjoyable conversations".. :P

Neste stopp Hilton Manhattan East!

Skal sjekke inn på Hilton London Metropole senere idag. Igår kunne jeg "sjekke inn" og velge rom online via hilton.com. Fikk automatisk tilbud om et King Executive Room så statusen funket der :) Blir spennende å se om man får tildelt det rommet ved innsjekk på stedet. Opprinnelig bestilt et standard Hilton King Guestroom uten frokost for 99 GBP pr natt.

Jeg hadde ikke booket på Metropole, da jeg egentlig skulle vært på vei til Rio via Frankfurt. Men gullkortet fungerte fint da jeg møtte opp og skulle ha rom. Ble oppgradert til Executive floor og gratis internett og frokost.

Funket fint dette! Fikk først feilmelding, men etter å ha endret til russisk adresse gikk det bra. Skiftet tilbake til norsk adresse etterpå, ingen problemer.
Passet bra, da jeg har etpar Doubletree opphold i april :)

Fikk mail fra Hilton... om hvordan jeg skulle komme meg opp på diamant-status.;)

Opplisting av gullfordelene, ellers relativt innlysende informasjon:
Points & Miles™ and No Blackout Dates are just the beginning of the benefits and privileges you receive as a Hilton HHonors™ member. As a Gold VIP, remember that you also enjoy:

A 25% bonus on all HHonors Base points earned.
Complimentary access to hotel owned-and-operated health clubs during your stays (where available).
MyWay On-Property VIP Benefits. Each Hilton Worldwide hotel rewards its VIP guests in a unique way. These benefits may include a choice of bonus points, room upgrades (subject to availability), breakfasts, snacks or other comforts.
Complimentary high speed internet access
Access to VIP only rewards.

Reaching the next level
Your qualifying activity within the calendar year determines your tier level. Your tier level determines your benefits. The more you stay with us, the more generous your benefits become. Here's what's in store for you as a Diamond VIP.

Your HHonors membership has plenty to offer. We hope you'll take advantage of it as often as you can.

Og så er det linket til http://hhonors1.hilton.com/en_US/hh/about/diamond.do

Ja, ja siden de som reg etter 1. januar nå får expiry 03/2014 så må man da ta affære.

Selv ble jeg gull i jula med exp. 2013.. Vel har vært sølv et par år og fått mye poeng som bl.a. ble brukt på Conrad Singapore. Fortsatt mye poeng på lager.

Men min kjære frue ble innmeldt i dag .

Hun bor på vår gateadresse, i en nydelig liten dorf som heter Lillestrøm i det store landet øst, Russia. :colgate::headbang. Adressen er nå endret til Norge og bedt om kort til den adressen..^_^

Gull nå, og da bruker vi hennes kort fra 04.2013 og samler poeng på det..

I mellomtiden brenner jeg fortest mulig mine poeng....

Alt jeg trenger nå er Carlson og Accor, begge sølv, men et jekk opp...

Skjønnte ikke det med Russlands-styret som enkelte har. Har riktig adresse og har aldri endret adressen for kortet.

Jeg fulgte bare de foran i tråden uten å sjekke om det gjaldt fortsatt ;)

Mitt kort fra jula var på korrekt adresse hele veien...

Men i morgen skal jeg lage et til med mitt mellomnavn for å sjekke, kanskje ender jeg opp med et til....:headbang

Fikk oppgradering på Double Tree Hilton Pasadena i dag til executive rom :) Første forsøk: vellykket.

Ingen oppgradering på Hilton Miami airport, men gratis continental frokost til alle 5.

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får poeng på konto?

Hmm... det hadde muligens vært en mulighet å melde seg ut, og så benytte seg av dette tilbudet igjen om det fortsatt gjelder for å forlenge statusen et år for oss som meldte oss inn før nyttår?

Back