Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Men folkens, det er jo vanskelig å si opp en visa som en ikke har kontonummeret på ??:rolleyes:

Best å la være da! ;)

Hva med å ringe Visa og be dem sende deg et nytt siden Hilton Honors sier at du har et slikt kort men at du ikke kan finne det??:colgate:

BF:cool2

HHonors.com viser fremdeles gull for meg også, så det spørs om det fremdeles gjelder her og ;)

Forventet. Jeg fikk som tidligere sagt, HHonors Gold pga 1K status. Det er leeeeenge siden. Den statuse forvant aldri, men naa har jeg jo hatt 1K status hele tiden, man vet jo ikke hvilken oversikt HHonors har og om de ber om oppdaterte lister fra United, eller i dette tilfellet, Visa. Naa har jeg HHonors kredittkort (pga av alle konferansene jeg betaler for) som inkluderer HHonors Gold

Last edited:

Har også fortsatt gullstatus. Får vi nytt kort automatisk eller må vi bestille selv?

Ifølge websidene er jeg fremdeles Gold, men jeg var sist høst med på ett av programmene for å få gold ett år til om jeg hadde 4 opphold innen 3 måneder.

Er det noen som har beholdt gullstatus uten å ha hatt nok overnattinger?

Har også fortsatt gullstatus. Får vi nytt kort automatisk eller må vi bestille selv?

Hysj ..... ;)

Kort kommer sikkert automagisk, men det spiller da liten rolle. Så lenge systemene oppdateres har du ikke bruk for noe kort likevel. Ikke gjør noe som kan få feil person til å begynne å klø seg i hodet.

Hysj ..... ;)

Kort kommer sikkert automagisk, men det spiller da liten rolle. Så lenge systemene oppdateres har du ikke bruk for noe kort likevel. Ikke gjør noe som kan få feil person til å begynne å klø seg i hodet.

Godt sagt!:old

Er det noen som faktisk har fått bruk for det fysiske kortet?

For å bruke et velkjent begrep fra Flyertalk når det gjelder feilprising:

DO NOT CALL THE AIRLINE!

Vi kan her overføre dette til Hilton ;)

Er det noen som faktisk har fått bruk for det fysiske kortet?

Eneste er vel hvis man går inn på et Hilton uten reservasjon på forhånd og vil ha et rom.

Eller at et flyselskap har booket deg inn ved forsinkelse og reservasjonen har kommet uten statusen din.

Eneste årsaker jeg kan tenke meg.

Jeg har brukt det fysiske kortet hver gang, men det har vært for å slippe staving av etternavn osv. Mye enklere å bare slenge gullkortet på resepsjonsdisken.

Fortsatt gull her selv om den skulle ha gått ut 31/3-13. HAr bestilt et nytt kort, så får vi se hva som skjer.

Eneste er vel hvis man går inn på et Hilton uten reservasjon på forhånd og vil ha et rom.

Eller at et flyselskap har booket deg inn ved forsinkelse og reservasjonen har kommet uten statusen din.

Eneste årsaker jeg kan tenke meg.

Sant det, men om et flyselskap hadde booket meg inn på et Hilton, og spandert frokosten på meg uansett, så tror jeg ikke det hadde vært verdens undergang for min del. Man får vel uansett ikke poeng når man blir booket inn på den måten?

Jeg har brukt det fysiske kortet hver gang, men det har vært for å slippe staving av etternavn osv. Mye enklere å bare slenge gullkortet på resepsjonsdisken.

Har du ikke pass? :colgate:

Martin;[... said:
Man får vel uansett ikke poeng når man blir booket inn på den måten?

Har ved ett par anledninger fått poeng fra Radisson når jeg har blitt sendt dit av WF pga tech. :)

Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

Samme her :p Så lenge status er Gold på nett så blåser jeg i om det fysiske kortet viser noe annet.

Kort trengs ikke, så hold kjeft ;)

Nei, bare bruk nummeret.

Back