Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Tak for tip - Har 4 Hilton overnatninger i Seattle området snart

virker som linken er nede.. noen tips ? har booking i London og kunne tenkt meg gullstatus når jeg sko sjekke inn på hilton.

virker som linken er nede.. noen tips ? har booking i London og kunne tenkt meg gullstatus når jeg sko sjekke inn på hilton.

Jeg vet ikke hvilken kode du har brukt. Det er iallefall 2 som vises til å tråden. Den første er vel iallefall gått ut, men jeg vet ikke om den andre er det (mulig at denne var i en milepoint-tråd som det var referert til her).

Fikk registrert meg for en stund siden, men intet kort i postkassen enda..
Får satse på at jeg får det før påske da jeg sjekker inn på Hilton Berlin.

Ikke meld deg ut, bare lag et nytt..

Joda, men er det ikke strenge regler mot dobbelt medlemskap? Pleier å være lovnader om smekk på fingrene for slikt i de fleste bonusprogram jeg har sett :lol:

For å oppklare dette med Russisk adresse, grunne til at jeg måtte endre til det var pga at jeg brukte bank identifieren til "Master Bank of Russia" for slikt kort man må ha... :P

Her er en kode som fungerer for HHGold: firefiretotrenifire :)
Trenger ikke å legge inn annen adresse en din egen.

Står Blue som status først, men blir Gold iløpet av få minutter.

Fikk registrert meg for en stund siden, men intet kort i postkassen enda..
Får satse på at jeg får det før påske da jeg sjekker inn på Hilton Berlin.
Spiller ingen rolle (ref. diverse poster lenger opp), du trenger ikke vise noe kort. Bare husk å legge inn nummer når du booker rommet, evt. oppgi nummer ved innsjekk, statusen får de opp på skjermen (kortet er bare et "diplom").

Hvor søker dere egentlig på hotell? Har prøvd ørten forskjellige datoer og steder hvor jeg skal, men får aldri opp noe ledig rom.

Bestilller dere det billigste rommet på hilton.com innlogget, og viser kortet i skranken ved sjekk-inn og så får dere oppgradert rom?

Hvor lang tid tok det før dere bestilte kortet til dere mottok det?

:)

Last edited:

Jeg bestiller som oftest enten via hilton.com eller via vårt reisebyrå (Via Travel). Jeg har også brukt lastminute.com noen ganger (Top Secret deals), og selv da fått visse goder (selv om det står i T&C at man ikke har krav på noe ved bruk av kanaler som ikke avslører hotellets navn). Det kan jo hende at hotellene du søker på er fulle, men om du har prøvd ulike datoer og ikke fått noe ledig så kan det vel være en feil et sted eller at du gjøre noe i søkeprosessen (som jeg ikke helt ser for meg hva kan være).

Spiller ingen rolle (ref. diverse poster lenger opp), du trenger ikke vise noe kort. Bare husk å legge inn nummer når du booker rommet, evt. oppgi nummer ved innsjekk, statusen får de opp på skjermen (kortet er bare et "diplom").
Krysser fingrene på at det går greit, får bare skrive opp nummeret om jeg ikke har fått kortet da.
Har uansett rebestilt kortet på nytt, så får vi se om det dukker opp snart.

Ok, fikk frem noe nå :)

Bestiller dere det billigste rommet, og så blir det oppgradert om mulig ved fremvisning av kortet?

Man får automatisk oppgradering til et "bedre rom" dersom det er ledig. Det er ingen garanti, og du behøver ikke vise noe kort. Statusen ligger i systemet, som nevnt i diverse poster.

Logg inn og gå hit så ser du:
https://secure.hilton.com/en/hi/myprofile/my_profile_vip_benefits.jhtml

Hvis man ser på tilbakemeldingene fra folk her så er det vel litt ymse og ingen garanti, men mange får god velkomst på hotellet. Selv har hatt 2 opphold på Hilton + Doubletree, og blitt oppgradert til suite på London Hilton (+frokost og gratis internett, som du uansett får) og til juniorsuite på Doubletree i Cambridge (+frokost til hele familien og gratis internett - riktignok kun en kode per 24 timer, men men...). Har noen flere opphold linet opp så får vi se om jeg er like heldig neste gang, og jeg bestiller alltid billigste romkategori og sjanser på at lykken står meg bi.

Selv booket jeg billigste rom på Hilton i Windhoek (Namibia) via hotels.com. Sendte en mail til hotellet for å bestille airport pickup, og i signaturen min la jeg inn HH gold nummeret. Fikk mail tilbake om at jeg var lagt inn i systemet.

Ca 2 -3 uker før ankomstdato fikk jeg mail fra Hilton om diverse oppgraderingsmuligheter (hvis ledig rom) hvor oppgradering til executive room var priset med den kjekke summen 0,-

Ved ankomst hadde jeg helt glemt dette, men ved innsjekk ble jeg godt tatt imot, og vist vei til øverste etasje for innsjekk i executive lounge. Dermed var oppgraderingen i boks, og under midt opphold ga de ansatte i executive loungen meg en fantastisk service.

Internett var dog ikke inkludert (tror jeg)

Så fullt mulig å bestille billig via hotels.com (Hilton.com var mye dyrere) og allikevel bli oppgradert.

Det er jo ganske praktisk. Da får man jo opptjent Welcome Reward døgn i samme slengen.

Ja, men ikke HHpoeng eller flymil hvis du booker via hotels.com mv.

(Oslo-hotellet har egen tråd her inne en plass)

Jeg må bare spørre nå etter å ha sittet og lurt på dette;^_^ er første steg fremdeles å gå inn på adressen i post nr. 1. Fordi den kommer det bare feilmelding på. Eller er det en annen adresse man starter i, evt vanlig HH-registrering?

Jeg må bare spørre nå etter å ha sittet og lurt på dette;^_^ er første steg fremdeles å gå inn på adressen i post nr. 1. Fordi den kommer det bare feilmelding på. Eller er det en annen adresse man starter i, evt vanlig HH-registrering?

Det skal i teorien fungere, men bruk i så fall nummeret som Glenn gir i post 248. Jeg antar at du har fikset på adressen med https først samt fjernet mellomrommene?

Linken fungerer, du må bare kopiere den og lime inn i nettleseren, gjøre hxxps til https og fjerne mellomrom i adressen. La det inn slik så det ikke skulle være så lett og få treff på google hit til flyprat med søk på adressen.

EDIT: som TOS skriver over :)

Back