Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Funker denne fortsatt?
Får ikke opp noe når jeg legger inn adressen som den står.
Tips?

Funker denne fortsatt?
Får ikke opp noe når jeg legger inn adressen som den står.
Tips?

Vet ikke om det er aktuelt for deg, men jeg sitter med iPad nå og hvis jeg klikker på linken i Tapatalk får jeg ikke opp noe, men limer jeg inn linken direkte i Safari så er alt som det skal.

Vet ikke om det er aktuelt for deg, men jeg sitter med iPad nå og hvis jeg klikker på linken i Tapatalk får jeg ikke opp noe, men limer jeg inn linken direkte i Safari så er alt som det skal.

Fiksa det.
HH gold it is.
Veldig bra, blir nok å bo endel mer på hilton fremover :-)))

Vel, det er veldig begrensede antall IC der ute, noen er også ganske så slitt. I tillegg er problemet med RA at benefits ikke gjelder på bonusovernattinger, samt at man ikke får frokost, RA er meget bra på suiter på hoteller som ikke har Club, har også sansen for 8am garantert check in.

Men jeg har status hos flere rett og slett fordi den geografiske dekningen for de beste programmene ikke er god nok. Med mitt volum, velger jeg eiendom før kjede stort sett hele tiden og har heller en liste over favoritthoteller jeg velger fra

Jeg er enig i det du skriver. På den andre siden så funker RA veldig bra om man leser seg opp på hvilke hoteller som yter mer enn forventet. De siste månedene har jeg bodd på flere IC'er (og maaaange netter) i Asia og har fått både oppgradering OG lounge-tilgang. DA er RA gull verdt! Især når man skal bo 50 netter i Tokyo....:)

Det jeg mente med at det er uaktuelt å opparbeide seg status i en annen kjede er ikke fordi jeg ikke klarer det, men fordi det er kjipt å bo 30-40-50 netter UTEN status (tiden det tar å opparbeide seg status) når man kan bo 50 netter som RA... Derfor har vi mer enn 140 netter på IC...

Når jeg er på steder som ikke har IC velger jeg gjerne andre PC-hoteller eller finner et kjedeuavhengig hotell. Heldigvis er det ikke så ofte jeg havner på steder som ikke har IC....:-D

Xxx.

Det jeg mente med at det er uaktuelt å opparbeide seg status i en annen kjede er ikke fordi jeg ikke klarer det, men fordi det er kjipt å bo 30-40-50 netter UTEN status (tiden det tar å opparbeide seg status) når man kan bo 50 netter som RA... Derfor har vi mer enn 140 netter på IC...

Er det ikke bare å finne seg et godt hotell og så blir oppholdet bra uansett...?;) Når jeg har bodd på Hyatt Regency The Churchill, The Athenaeum, London Hilton, The Mayfair o.l. i London så har jeg alltid hatt fine opphold som kunde lavest på rangstigen, men kanskje jeg ikke skjønt hva man kunne fått med status...:) Oppgraderinger har jeg også fått enkelte ganger.

Jeg får verifisert Visa Infinite kortet, men når jeg skal knytte det opp mot mitt HHonors-medlemskap så får jeg følgende feilmelding:
"Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance"

Noen andre som har dette problemet?

Gikk gjennom dette for noen uker siden, men har ikke mottatt noe kort ennå. Vil man først få det ved overnattinger? Kjekt å få det snart så man kan prøve seg på Statusmatch hos kjeder man faktisk bruker ;)

Gikk gjennom dette for noen uker siden, men har ikke mottatt noe kort ennå. Vil man først få det ved overnattinger? Kjekt å få det snart så man kan prøve seg på Statusmatch hos kjeder man faktisk bruker ;)

Har du bestilt kort inne på medlemssiden? Leveringstid er ca. 2-3 uker, mulig det er litt større 'trykk' nå.

Har du bestilt kort inne på medlemssiden? Leveringstid er ca. 2-3 uker, mulig det er litt større 'trykk' nå.

Dette kommer ikke automatisk da?

Forøvrig noen som har noen meninger om Hilton EWR?

Man trenger ikke det fysiske kortet, da det er registrert i systemet hvilken status man har. Bruker nesten aldri mine kort hos hotellkjedene, ligger som regel enten igjen hjemme eller nederst i kofferten. Hos flyselskapene må man dog ha kortet klart hos en del loungedragons.

Man trenger ikke det fysiske kortet, da det er registrert i systemet hvilken status man har. Bruker nesten aldri mine kort hos hotellkjedene, ligger som regel enten igjen hjemme eller nederst i kofferten. Hos flyselskapene må man dog ha kortet klart hos en del loungedragons.

Når man skal scanne inn for å få statusmatch, så må man ha det ;)

Jeg får verifisert Visa Infinite kortet, men når jeg skal knytte det opp mot mitt HHonors-medlemskap så får jeg følgende feilmelding:
"Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance"

Noen andre som har dette problemet?

Jeg har samme problem. koden er vertifisert, men når jeg bruker login min så får jeg samme beskjed som deg. Anyone?

NORing

Vurderer et opphold på Hilton i London i februar. Er det noen som har noen erfaringer med dette etter å ha registrert seg på ovenfornevnte måte (og fått gullstatus) og deretter hatt et hotellopphold? Noen spørsmål om kredittkortet etc? Jeg er litt nølende, akkurat som jeg er når jeg bruker Carlson Family & Friends-raten, selv om det alltid har gått bra. Synes likevel det er greit å vite om de potensielle utfordringene.

Vurderer et opphold på Hilton i London i februar. Er det noen som har noen erfaringer med dette etter å ha registrert seg på ovenfornevnte måte (og fått gullstatus) og deretter hatt et hotellopphold? Noen spørsmål om kredittkortet etc? Jeg er litt nølende, akkurat som jeg er når jeg bruker Carlson Family & Friends-raten, selv om det alltid har gått bra. Synes likevel det er greit å vite om de potensielle utfordringene.

Du kan jo lese følgende i post #94:
Stor takk til OP. Ved hjelp av denne tråden ble HHonors Gold sikret i romjulen, og vi hadde oss en aldeles utmerket nyttårshelg i Amsterdam på DoubleTree by Hilton.

Så det ser ut til å duge!
Selv skal jeg prøve Hilton på lørdag og Accor på søndag. Så får vi se om de bukker og skraper når jeg kommer, eller om jeg blir kastet ut og bannlyst pga "hacking":p

BF:fly

Jeg tipset en kollega om dette og hun fikk skaffet seg Hilton Gold, kun tre dager senere sjekket hun inn på Trafalgar Hilton i LON. På innsjekk fikk hun beskjed om oppgradert rom (ikke executive level der), welcome amenity vin+vann lå klart på rommet (siden romraten allerede inkl. frokost) og gratis internett ordnet seg.

Jeg tipset en kollega om dette og hun fikk skaffet seg Hilton Gold, kun tre dager senere sjekket hun inn på Trafalgar Hilton i LON. På innsjekk fikk hun beskjed om oppgradert rom (ikke executive level der), welcome amenity vin+vann lå klart på rommet (siden romraten allerede inkl. frokost) og gratis internett ordnet seg.

Skal teste dette på London Hilton on Park Lane om en ukes tid. Skal rapportere tilbake om det skulle være noen problemer, men jeg kan ikke tenke meg til det. Hilton har vel neppe noen oversikt over hvem som har disse VISA kortene.

Dette minner meg mer og mer om et velregissert stunt fra Hilton ... når man leser rundt, så ser det ut som at dette genererer en god mengde mersalg ...

At tilbudet fortsatt er åpent tyder på at de vet hva de gjør -- ;)

Back