Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Typisk meg, jeg har booket 10 netter på Hilton i desember, men dette har nok ikke tilbakevirkende kraft :(

Typisk meg, jeg har booket 10 netter på Hilton i desember, men dette har nok ikke tilbakevirkende kraft :(

Joda, fra vilkårene i linken oppgitt i innlegget til kblaur:

valid for eligible stays completed between October 10, 2013 and January 31, 2014 ("Promotion Period")

Står ikke noe om begrensninger på når oppholdet er booket.

What if I already have a reservation, is it eligible for the promotion?
Yes, as long as the member is registered for the promotion prior to check-out of the stay and the reservation is for an eligible stay of 2 or more consecutive nights regardless of when a reservation was booked, any nights within the Promotion Period will receive the promotion bonus.

Lyst på Hilton HHonors gold?

Noen som vet hva forskjellen er utover loungetilgang på cph mellom billigste rom og executive. Større shampo etc? På deluxerom fikk jeg badekåpe.

Noen som vet hva forskjellen er utover loungetilgang på cph mellom billigste rom og executive. Større shampo etc? På deluxerom fikk jeg badekåpe.

Ingen forskjell egentlig, executive er vel de to øverste etasjene. På executive fikk jeg noen små søtsaker og en annen type vannflaske utover de to standardflaskene med vann, på deluxe fikk jeg bare vannflaskene. Vet ikke om de er ferdige med å pusse opp alle rommene nå, men de tok ihvertfall executive og deluxe etasjene først.

Ser at booking på Kastrup gir mulighet til å bruke 60k poeng for en natt eller 20k+65kr. Burde være et enkelt valg ;)

Forøvrig ser jeg også at jeg er satt til blue etter å ha latt meg lede til å dra australiatrikset, ennå jeg faktisk var opptjent til Silver pga ovenattinger i 2012. Trodde de tilbakestilte dette, men her er det full straff. Alle mine overnattinger er også ute av historikken, men poengene er heldigvis der =)

Hilton Sukhumvit i starten av oktober: Ble oppgradert til Executive Floor med loungetilgang, i tillegg til gratis frokost og gratis wifi på tre enheter. Jeg testet aldri ut loungen.

Jeg har ikke rekvslifisert til gull i fjor. Endres status i dag eller 31. Mars?

Oi, her må det bookes en natt med Hyatt Asap. Forslag til rimelig Hyatt i Europa så jeg har en stay for å matche til Hilton Diamond?

Hva menes med Elite status i denne forbindelse ? De har jo ikke noe nivå som heter Elite, bare Blue, Silver, Gold og Diamond.

Hva menes med Elite status i denne forbindelse ? De har jo ikke noe nivå som heter Elite, bare Blue, Silver, Gold og Diamond.

Elite = fellesnevner for alle andre nivåer enn entry-level (Blue).

Back