Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Kan vel ikke si at jeg har noe imot LH på noen måte :D

Går det an å spørre hvordan et tilbud fra LH vil se ut i forhold til "tilbudet" fra SK? Og blir det fremdeles EB representanter ombord eller blir det byttet til M&M?

LH høres fint ut! Aldri flydd Lufthansa før så det kunne vært morsomt å opplevd dem! Å i sær da Lufthansa er MEGET positiv til det i tillegg!

Jeg er med uansett!

Kan vel ikke si at jeg har noe imot LH på noen måte :D

Går det an å spørre hvordan et tilbud fra LH vil se ut i forhold til "tilbudet" fra SK? Og blir det fremdeles EB representanter ombord eller blir det byttet til M&M?

Hei.

Det vil fortsatt vaere representanter fra SAS tilstede og SAS arrangement paa OSL og ARN. Men det vil selvsagt ogsaa stille opp Lufthansa personell, men mer PR folk derfra.

For aa gjoere det helt klart: Dette skal ikke bli et LH DO, blir det ikke SAS som flyr oss, blir det kanskje LH, servicen ombord blir Tommy & Co's, det eneste som endrer seg er at vi eventuelt flyr LH materiell og at det blir LH besoek istedetfor LHR BA besoek

Kan ikke se noe problem med dette. Som det ble sagt før her: Tyskland er hyggeligere enn England, så gjerne for meg!

BF:cool2

Ja! Har ikke Iran Air noen SP'er ennå? Det hadde vært gøy!

Som Mow'en sier: Et fett om det står SAS eller Lufthansa på flyet, og om det blir England eller Tyskland.. Moro tror jeg det blir uansett.

Detta blir gøy uansett, enten materiellet kommer fra SAS, LH eller Iran Air.

Iran Air hadde jo vært en bonus, for de har jeg ikke fløyet med enda:-P

Men joda, for min del også. Ikke noe problem med LH, et bra sammarbeide, og vilje fra deres side til å forstå at dette ikke er noen vanlig chartertur hvor poenget bare er transport.

Paging EB!! Naa som det mest sannsynligvis blir favorittselskapet ditt som flyr, er det vel kanskje paa tide aa hive seg med paa moroa??

Det var ikke SAS det var noe i veien med... Lufthansa er heller ingen hindring... Tidspunktet er jeg derimot ikke sikker på...

Det viktigste her er at det blir tur, like du ikke Hansen, så ikke gidd å bli med davel. Enkelt å greit ^_^

Får håpe LH disker opp med noen fine priser og ikke minst tilslutningsbilletter :) Dette gleder jeg meg til!

Får håpe LH disker opp med noen fine priser og ikke minst tilslutningsbilletter :) Dette gleder jeg meg til!

Vel, ruta blir i saafall FRA-OSL-ARN-TLS-FRA, saa noe tilslutning blir ikke noedvendig. Gode enveispriser fra FRA til OSL jobber vi med.

Ja, var hjemreisen fra FRA jeg mente :) Tror dette blir bra! Blir spennende å høre hva LH tenker når dere skal møte dem den 16.feb. Stå på :)

"Må" jo være med fra starten av da :old FRA altså

Da klarer kanskje LH å vispe opp gode priser på T/R SVG-FRA....?

Status
Not open for further replies.
Back