Klarer ikke å huske sist gang jeg sjekket inn mer enn ett kolli. Er man to som skal på ferie, hvem sjekker fire kofferter?! Diana Ross?? I tillegg kan man jo ha med en 22" ombord. Klarer ikke helt å hisse meg opp over dette
Ikke alle reiser på ferie Tommy !
Ikke alle reiser på ferie Tommy !
Hvis vi ser oppover forbi økonomi-klassen, så er business-class virkelig vinnere (utenom USA) til Asia så kan man nå sende to kolli på maks 32 kg hver, og er man i tillegg Star Gold, så kan du sende 3 kolli, dvs om du fordeler det jevnt på de tre kolliene så kan du ha med deg 96 kg.
Thai har faktisk bare 1x32 på business.
Jeg siktet til LH, som denne tråden omhandler.
OK - sorry.
Paa AF-KL var det 7% som reiste med mer enn 1pc foer regelen med pc concept ble innfoert. Saa for 93% av kundene var dette et "ikke tema"!!
Klarer ikke å huske sist gang jeg sjekket inn mer enn ett kolli. Er man to som skal på ferie, hvem sjekker fire kofferter?! Diana Ross?? I tillegg kan man jo ha med en 22" ombord. Klarer ikke helt å hisse meg opp over dette
.. og tenk på oss stakkarer som må ha med sjokkis og andre goodies hjem til Amerika ..![]()
skal selv reise til Pek på mandag. med LH. biletten min ble utstedt før 1 juni. tror dere her inne at de kommer til å la meg bruke piece consept hjem?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.