Jeg har undret mig over at hverken SAS eller BA kan få økonomi i ruter til CPH. Tidligere har SAS opereret ruter til alle tre SK-hubs, og BA har forsøgt sig uden succes til CPH, mens ruten til ARN stadig er aktiv.
Lufthansa har lukker til MUC om en måned, mens Sun-Air tilsyneladende har succes til BLL.
Og nu ser jeg i dag, at Estonian vil prøve lykken til TLL: http://airlineroute.net/2012/09/19/ov-lcy-mar13/
Hvad er det med den lufthavn? Jeg er med på at man kun kan flyve med fly op til E190/A318-størrelsen, og at det kun fungerer med point-to-point-trafik, men jeg forstår ganske enkelt ikke, at der ikke kan være lønsomhed i en rute til CPH, OSL og for den sags skyld MUC?
Lufthansa har lukker til MUC om en måned, mens Sun-Air tilsyneladende har succes til BLL.
Og nu ser jeg i dag, at Estonian vil prøve lykken til TLL: http://airlineroute.net/2012/09/19/ov-lcy-mar13/
Hvad er det med den lufthavn? Jeg er med på at man kun kan flyve med fly op til E190/A318-størrelsen, og at det kun fungerer med point-to-point-trafik, men jeg forstår ganske enkelt ikke, at der ikke kan være lønsomhed i en rute til CPH, OSL og for den sags skyld MUC?