Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser ut som det blir en tur til OSL i dag. Og flyr OSL-JFK-LGW.
Nei, det er LNG som går i 7001. LNG ble forøvrig ferget fra CPH i ettermiddag.
Gikk visst ikke så bra å bruke et G - registrert fly til USA allikevel... LN - fly ruler :up:
Airborne - hex 40702A.
FR24 visar 40702ABruker nå hex 47C88C ... muligens ny reg på gang?
Jeg stusset litt på den der da jeg så disponeringen, men regnet med at de visste hva de gjorde. Men det gjorde de tydeligvis ikke.
Etter tre dagers hvile, skal den tom til Arlanda søndag formiddag.
Etter tre dagers hvile, skal den tom til Arlanda søndag formiddag.
Og da lurer jeg på: Hvordan i all verden er det mulig å kåle det til på denne måten?? Det må jo være en eller annen (eller fler) som ikke har gjort jobben sin her? Hvis det er så enkelt at flyet er registrert på en sånn måte at det ikke kan brukes på de tiltenkte rutene, må jo hoder rulle. :headbang
G-CIXO Norwegian Air UK Boeing 787-9 Dreamliner by Cato Lien, on FlickrWe use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.