• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 LN-LNO/G-CJUL - status

Uten å fått det bekreftet kan det se ut som EC-NVX/LN-LNO har gått til PMI for vedlikehold. En av mekanikerene i Norse fortalte meg at en av maskinene skulle på tungt vedlikehold i PMI før den returnerte til Norse. Norse øker på, i slutten av mars. Skal 2 maskiner på tungt vedlikehold før sommerprogrammet starter og de skal ha 12 fly i drift, må de vel snart begynne med C-sjekk (eller hva de trenger)
 
EC-NVX ser ut til å røre på seg etter noen uker i hangar. Ser ut til å bli prøvetur i ettermiddag. EC-NVZ gikk vel til OSL et par dager etter at de hadde prøvetur. Går vel fort vekk 2 uker å få den over på LN reg etter at den kommer til OSL. ATH-JFK starter om drøye 3 uker.
 
Skadene på LN-LNO, etter uhellet med motorkjøring med LN-LNR, var ikke verre enn at flyet gikk til JFK som planlagt i dag.
LNO har vært inne til vedlikehold samt å bli konfigurert slik at hele flåten nå har samme konfigurasjon
 
Back
Top