N0 LN-LNO/G-CJUL - status

Uten å fått det bekreftet kan det se ut som EC-NVX/LN-LNO har gått til PMI for vedlikehold. En av mekanikerene i Norse fortalte meg at en av maskinene skulle på tungt vedlikehold i PMI før den returnerte til Norse. Norse øker på, i slutten av mars. Skal 2 maskiner på tungt vedlikehold før sommerprogrammet starter og de skal ha 12 fly i drift, må de vel snart begynne med C-sjekk (eller hva de trenger)
 
EC-NVX ser ut til å røre på seg etter noen uker i hangar. Ser ut til å bli prøvetur i ettermiddag. EC-NVZ gikk vel til OSL et par dager etter at de hadde prøvetur. Går vel fort vekk 2 uker å få den over på LN reg etter at den kommer til OSL. ATH-JFK starter om drøye 3 uker.
 
Skadene på LN-LNO, etter uhellet med motorkjøring med LN-LNR, var ikke verre enn at flyet gikk til JFK som planlagt i dag.
LNO har vært inne til vedlikehold samt å bli konfigurert slik at hele flåten nå har samme konfigurasjon
 
Back
Top