• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 LN-FNI/G-CKWN - status

Re: G-CKWN - status

Og «Oscar Wilde» har akkurat tatt av fra PAE og satt kursen mot LGW.
 
Re: G-CKWN - status

Så, etter ganske nøyaktig ett år på bakken på OSL, er det slutt og G-CKWN stikker til SNN i dag:

Skyliner:
Boeing 787 -9 63317 755 G-CKWN Norwegian Air UK ferried 22mar21 OSL-SNN on return to lessor
 
Re: G-CKWN - status

Denne var vel eiet av Norwegian opprinnelig, så usikker hvilket kreditor som trolig har hentet inn maskinen her?
 
Re: G-CKWN - status

Denne var vel eiet av Norwegian opprinnelig, så usikker hvilket kreditor som trolig har hentet inn maskinen her?



Det er tidligere nevnt at Norwegian selv også lagrer maskiner på SNN, så det kan være tilfelle her. Sannsynligvis konsoliderer de.
 
Re: G-CKWN - status

Omregistrert til OE-LNN for BOC Aviation 28/6 ifølge Skyliner:

Boeing 787 -9 63317 755 OE-LNN BOC Aviation regd 28jun21, parked at SNN (+ 63318/772 OE-LNP ex G-CKWP,+ 63320/827 OE-LNT ex G-CKWT, + 63346/870 OE-LNY ex SE-RXY) ex G-CJWN
 
Re: G-CKWN - status

Ser ut som denne får LN-FNI som registrering hos Norse, basert på tilsynets tildeling av Mode S koder
 
Litt forvirret nå, for bildet jeg ser av Jotunheimen har LNN på nesehjulsdøren? Og akkurat den trodde jeg skulle til LATAM?

Jotunheimen er fortsatt OE-LNN. Blir LN-FNI etter levering.

Den som var LN-LNN (38891/556) skal til LATAM.
 
Ser ut som denne skal få tilbake sin britiske registrering slik jeg forstår. Så antar den da skal over på deres britiske AOC
 
Ser ut som denne skal få tilbake sin britiske registrering slik jeg forstår. Så antar den da skal over på deres britiske AOC

G-CKOF står som 'due' (som LN-FNK) til den norske delen, så mulig de skal bytte på å stå parkert i NQY ... ?
 
Back
Top