• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNK/G-CIXO - status

Re: G-CIXO/LN450 - status

Nei, det er LNG som går i 7001. LNG ble forøvrig ferget fra CPH i ettermiddag.

Ja ser det. Men i dag tidlig stod det på nettsidene til DY -9 til JFK og -9 i retur til LGW. Har blitt justert fra -9 til -8 på flere avganger fra LGW også. Så nettsidene henger vel ikke helt med da.
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Det ble nok endret relativt sent. CIXO er visstnok nå satt opp til Bangkok i morgen.
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Gikk visst ikke så bra å bruke et G - registrert fly til USA allikevel... LN - fly ruler :up:
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Jeg stusset litt på den der da jeg så disponeringen, men regnet med at de visste hva de gjorde. Men det gjorde de tydeligvis ikke.
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Gikk visst ikke så bra å bruke et G - registrert fly til USA allikevel... LN - fly ruler :up:

Ok så papirene er ikke i orden for og bruke flyet slik som det var planlagt da. Det forklarer vel disposisjonen av fly de siste dagene med mange endringer på flytype i siste liten. Og mange ferryflights hit og dit. Forsinkelser blir det av det også. Kan risikere at den blir værende i Skandinavia videre fremover da, eller løser det seg raskt?
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

-LNB verkar ju vara på någon typ av service i BHX, kan ju förvärra läget mer
-CIXO kanske blir en enbart BKK-maskin nu i en stund då?
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Bruker nå hex 47C88C ... muligens ny reg på gang?
FR24 visar 40702A
Har jag missat något?

dfe7b08eb2482ff504794f30166c445d.jpg


Sent from my vk6050s using Tapatalk
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Jeg stusset litt på den der da jeg så disponeringen, men regnet med at de visste hva de gjorde. Men det gjorde de tydeligvis ikke.

Det er vel ikke første gang man bommer litt å på antakelsene der.....
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Etter tre dagers hvile, skal den tom til Arlanda søndag formiddag.
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Etter tre dagers hvile, skal den tom til Arlanda søndag formiddag.

Og er sikkert tilbake på OSL til onsdag igjen. Skaper nok en del ekstraarbeid situasjonen til denne maskinen. Akkurat nå ferryflys LNH til LGW. Og flere avganger derfra har mer pax enn det er plass til i 787-8. Og i morgen ikke nok fly om ikke en avgang får mange timer forsinkelse, evnt settes inn leiefly.
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Og da lurer jeg på: Hvordan i all verden er det mulig å kåle det til på denne måten?? Det må jo være en eller annen (eller fler) som ikke har gjort jobben sin her? Hvis det er så enkelt at flyet er registrert på en sånn måte at det ikke kan brukes på de tiltenkte rutene, må jo hoder rulle. :headbang
 
Re: G-CIXO/LN450 - status

Og da lurer jeg på: Hvordan i all verden er det mulig å kåle det til på denne måten?? Det må jo være en eller annen (eller fler) som ikke har gjort jobben sin her? Hvis det er så enkelt at flyet er registrert på en sånn måte at det ikke kan brukes på de tiltenkte rutene, må jo hoder rulle. :headbang

Nei, nei. Det er alle andre sin feil, og som har noe i mot Norwegian. De gjør aldri noe galt. Det er systemet som skal tilpasse seg selskapet, ikke omvendt.
 
Back
Top