Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ryktes om tilatelsen er gitt/eller på vei så da blir nok -CIXO å se i Ammerika snart!
På nettsidene til DY er det oppført 787-9 CPH-JFK-LGW i kveld kl 19.00 Stemmer det så er vel alle papirer i orden nå.
Och då ser det ut som att G-CIXO nu har gjort sin sista revenue flight som DY7006 JFK-ARN idag. Positionerar till Oslo imorgon eftermiddag och nästa gång den kommer upp i luften på torsdag heter den LN-LNK![]()
Hva er grunnen til at alle Dreamlinerene nå skal over på norsk reg?
Er det flyrettigheter, eller selskapsrelatert?
Kan det ha noe med Brexit å gjøre? Easyjer flytter flyene sine til Østerrike bla
Neppe, da Brexit ennå er lenge til. Men er vel for å få kabalen til å gå opp.
Kommende rute til SIN og EZE må vel blant annet opereres av Norwegian UK pga der flys det på britiske rettigheter
Boeing 787 -9 62082 450 LN-LNK Norwegian Air Shuttle ferried 01apr21 OSL-VCV on return to lessor
Boeing 787 -9 62082 450 HL Air Premia ferried 21mar24 VCV-PIK, VP-reg prior delivery ex VP-CVG
Denne må ha vært arbeidsledig i lange tider vel? Den er jo fortsatt rød på nesen..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.