DY LN-LNA/EI-LNA - status

Re: EI-LNA/LN102 - status

Den er ikke solgt.

LN5 ZA005 40694 N787FT 787-8 The Boeing Company GE GEnx-1B Non Customer Flight Tests Boeing Field 6/10/2010

Bare for testing? Ikke salg?

Bare mens vi venter på LN102 altså, ikke for å spore av... :)
 
Re: EI-LNA/LN102 - status

Havner kanskje hos en eller annen sjeik med tiden, men kjerra er svært lite attraktiv. Vil koste for mye å gjøre denne 'fullverdig'.
 
Re: EI-LNA/LN102 - status

ETA 0709 utc (0909 loc) landing RWY01R, parking 51.
Journalistene kommer dog ikke før 0940 så mulig landingen blir noe senere??
 
Last edited:
Re: EI-LNA/LN102 - status

Finner den ikke på fr24? Jeg er på vei straks, osl-kort check, canon++ check
 
Re: EI-LNA/LN102 - status

09:52: Nå er EI-LNA over Norge!!! Passerer litt nord for Florø og rett over Førde straks :)

09:55: Nedstigningen fra FL430 har startet :)

10:03: Speed:460kt Altitude:37300ft

10:05: Norwegian`s første 787-8 har økt hastigheten til over 485kt før den ble redusert til 460 igjen.

10:06: EI-LNA har nå flydd ut av Sogn og Fjordane og inn i Buskerud :)

10:11: Under 25000ft/400kt NÅ!!!

10:12: Kursen er på 123/124 og EI-LNA flyr mot Oslo :)

10:14: Flyet har nå tatt en sving mot høyre og til kurs 132. Høyden er 5000 meter og farten 750 km/t

10:18: Flyr litt øst for Vikersund og flyr ca. mot Asker :)

10:20: 13000ft/4000m

10:22: Fly ut av Buskerud og inn i Akershus nå.

10:23: Svinger mot venstre, "flyr i kurs 90"

10:24: Flyr (dessverre) en del sør for Oslo :(

10:25: Kanskje ikke likevel :)

10:26: Flyr straks over østkanten av Oslo

10:27: Det ble en "veldig øst kant" ;)

10:28: Fløy over Lørenskog og lander om få minutter :)

10:29: Blir 01R

10:30: 3000ft/165kt

10:30: Kommer inn rett etter DY733 (eller noe lignende)

10:32: Står stille på radaren, lander omtrent NÅ!!!

10:33: 99 stk inne og ser på denne tråden NÅ!!!

10:34: EI-LNA har (mest sannsynlig) landet :)
 
Last edited:
Re: EI-LNA/LN102 - status

Dette var skrevet på Norwegian sin facebook side:

spm:
NLH1A, deres nye 787 fra Seattle, forsvant fra radaren over Canada da FAA skulle ha tatt over. Hvorfor det?

Svar:
Vi fløy så langt nord at den ikke kunne sees på flightradar. Men ingen fare, vi har fulgt med hele tiden
 
Back
Top