Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er ikke motorbytte på 787 gjort på noen få timer?
Og med leide fly er det uansett RR som eier og bestemmer over motorene. SAS har jo erfart det
Jeg oppfattet det slik at med ulik gangtid trenger de kun å gjøre service på en motor omgangen. Derved så må man kjøpe/leie en motor mindre. Penger spart.
Teknisk. Ny tid 00:00.
Dårlig start dette for nr 2. Kan vel fort bli enda senere avgang. Og det går utover morgendagens avgang også etterhvert.
efter nästan 2 veckors service i hangaren och ca 5 provflygningar runt om i norra svergie så flög EI-LNB från OSL till JFK idag....hoppas den håller sig i god form nu.!!
Boeing 787 -8 35305 112 LN-LNB Norwegian Longhaul re-regd & in svc 29may15 CPH-JFK ex EI-LNB
Og da var man blitt norsk igjen...
Boeing 787 -8 35304 102 VP-CVL DP Aircraft seen regd at PIK 06aug21, Norwegian cs (+ 35305/112 VP-CVM ex LN-LNB) ex LN-LNA
Denne har vært lagret på PIK siden 17.september 2019 men ble omregisterert til VP-CVM 29.juni og dermed tydeligvis tilbakelevert eier DP Aircraft.
Skyliner:
A world first: Two 10-year-old Boeing 787 to be dismantled for parts
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.