DY LN-LNB/EI-LNB - status

Re: EI-LNB/LN112 - status

DY7001 01.09.2013 OSL JFK EILNA
DY7001 03.09.2013 OSL JFK EILNA
DY7001 05.09.2013 OSL JFK EILNA
DY7001 08.09.2013 OSL JFK EILNB
DY7001 10.09.2013 OSL JFK EILNB
DY7001 12.09.2013 OSL JFK EILNB

DY7201 02.09.2013 OSL BKK EILNA
DY7201 04.09.2013 OSL BKK EILNA
DY7201 07.09.2013 OSL BKK EILNA
DY7201 09.09.2013 OSL BKK EILNB
DY7201 11.09.2013 OSL BKK EILNB
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

DY8788 29/08/2013 DUB ARN 788 EILNB

Mao. den kommer direkte til Stockholm.
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Leveransen ble gjort til DUB .. ;) Kun post delivery work som ble gjort i Dublin.
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Folkens.. Gjorde et søk og fikk opp følgende......

EI-LNB - Norwegian (Thor Heyerdahl livery)

Dvs at Thor blir å se på EI-LNB som jeg forstår det :)
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Den er på vei nå :).. Akkurat tatt av fra Dublin!

Håper bilder av halen kommer nokså raskt :)
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Skal ha motorbytte ved ankomst .. skal trolig få den som LNA satte igjen.
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Uten å kjenne grunnen vil jeg tippe at de ønsker forskjellig gangtid på motorene. Har innvirkning på ståtid ved service, når en tas av gangen.

På ett fly som er kommet rett fra fabrikken i SEA?
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Nei - om x antall sykluser, når tiden kommer. Da tar man motor 1 - kjører service på den og når de er ferdige, skifter de den ut med motor 2 som da når sin frist.
 
Re: EI-LNB/LN112 - status

Som MOW sier, er dette noe som gjøres for fremtiden. Dersom begge motorer har lik gangtid/cycles, så må begge byttes. Det krever to byttemotorer. Om man får ulik gangtid på disse, så vil man kunne ta en av gangen, og likevel ha flyene operativ. I sum gir dette behov for færre ekstra motorer.

Er flåten god nok, og man planlegger godt nok vil det tilnermet være motor til vedlikehold kontinuelig i stedet for to.
 
Back
Top