• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNA/EI-LNA - status

Det er nok mangel på motorer. De har jo lekt musikalske stoler med disse en stund.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Etter å ha vært lagret på PIK siden 27.mai 2019 ble denne tilbakelevert DP Aircraft 29.juni og registrert VP-CVL.

Skyliner:
Boeing 787 -8 35304 102 VP-CVL DP Aircraft seen regd at PIK 06aug21, Norwegian cs (+ 35305/112 VP-CVM ex LN-LNB) ex LN-LNA
 
Flight International måneds magasin juli 2023 har en interessant artikkel over 4 sider der de dekker "part out" av de 2 første Dream linerne fra Norwegian , LNA og LNB.
Det reises interessante perspektiver for hvordan man håndterer og re-cycler karbon fiber.
Dette blir interessant å følge med på i årene som kommer.
 

Attachments

  • DY Dreamliner1.jpg
    DY Dreamliner1.jpg
    163.7 KB · Views: 275
  • DY Dreamliner 2.jpg
    DY Dreamliner 2.jpg
    124.6 KB · Views: 272
  • DY Dreamliner 3.jpg
    DY Dreamliner 3.jpg
    179.1 KB · Views: 273
Det står (ihvertfall inntil nylig) parkert en maskin som fortsatt er lakkert i Norwegian livery på OSL, hvilket individ er det?
 
Back
Top