DY LN-LNA/EI-LNA - status

Re: EI-LNA/LN102 - status

Landingen blir vist " direkte " på TV2 Nyhetskanalen sier de.

Blir det lowpass over hovedkontoret ?
10 000 fot over Hurum på på sørlig kurs

Spottet henne på taket av Royal Christiania Hotel i 5000ft, vakker og stille maskin!

Lå ute som uredigert versjon da jeg fant linken som også inkluderte landingen, den obligatoriske vannspylingen osv. Men nå har de kuttet det ned til et 5 min intervju med Kjos.

Litt artig at TV2s journalist, Løwer, intervjuet Kjos også for 10 år siden og stilte spørsmålet om "Norwegian noen gang kom til å fly utenlandsruter?" :D

Gratulerer til DU!!

Last edited:

Flyet kom inn mens jeg stod på utsiden. Desverre hadde jeg ikke med kamerautstyr, så det ble med noen dårlige mobilbilder :(

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Litt merkelig at verken VG eller Dagbla enda ikke har skrevet noe som helst om dette i dag.

Norwegian i Norge syns kanskje ikke dette er en stor nyhet selv heller. :D Ikke lagt ut noe på dems Facebook-sider angående dagens ankomst.
Mens på Facebooksidene for Norwegian Sverige, Norwegian Danmark er det lagt ut bilder av dagens landing.

I følge Aftenposten har Norwegian gått for Boeings reklameversjon ("Denne luksusen kan du glede deg til"), med lieflat, bar osv. Godt å vite, tenk at vi her inne ikke har fått med oss det. ;)

http://www.aftenposten.no/okonomi/Drommeflyet-har-landet-i-Norge-7243908.html

Bjørn Kjos, fremdeles ombord:
- Beste flyturen jeg har hatt... utrolig behagelig fly, utrolig stille, og jeg merker ingenting til den derre... jet lag-en som man ofte har.

Last edited:

Bjørn Kjos, fremdeles ombord:
- Beste flyturen jeg har hatt... utrolig behagelig fly, utrolig stille, og jeg merker ingenting til den derre... jet lag-en som man ofte har.

I den første (uredigerte) versjonen av linken som lå ute snakket Kjos med reporteren før de gikk på lufta i direkte-sendingen. Han sa da at han hadde brukt crew-rest'en under overfarten. Kanskje ikke så rart han unngikk jet-lag(?)

Back