• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNA/EI-LNA - status

Re: EI-LNA/LN102 - status

Landingen blir vist " direkte " på TV2 Nyhetskanalen sier de.

Blir det lowpass over hovedkontoret ?
10 000 fot over Hurum på på sørlig kurs

Spottet henne på taket av Royal Christiania Hotel i 5000ft, vakker og stille maskin!

Lå ute som uredigert versjon da jeg fant linken som også inkluderte landingen, den obligatoriske vannspylingen osv. Men nå har de kuttet det ned til et 5 min intervju med Kjos.

Litt artig at TV2s journalist, Løwer, intervjuet Kjos også for 10 år siden og stilte spørsmålet om "Norwegian noen gang kom til å fly utenlandsruter?" :D

Gratulerer til DU!!

Last edited:

Flyet kom inn mens jeg stod på utsiden. Desverre hadde jeg ikke med kamerautstyr, så det ble med noen dårlige mobilbilder :(

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Litt merkelig at verken VG eller Dagbla enda ikke har skrevet noe som helst om dette i dag.

Norwegian i Norge syns kanskje ikke dette er en stor nyhet selv heller. :D Ikke lagt ut noe på dems Facebook-sider angående dagens ankomst.
Mens på Facebooksidene for Norwegian Sverige, Norwegian Danmark er det lagt ut bilder av dagens landing.

I følge Aftenposten har Norwegian gått for Boeings reklameversjon ("Denne luksusen kan du glede deg til"), med lieflat, bar osv. Godt å vite, tenk at vi her inne ikke har fått med oss det. ;)

http://www.aftenposten.no/okonomi/Drommeflyet-har-landet-i-Norge-7243908.html

Bjørn Kjos, fremdeles ombord:
- Beste flyturen jeg har hatt... utrolig behagelig fly, utrolig stille, og jeg merker ingenting til den derre... jet lag-en som man ofte har.

Last edited:

Bjørn Kjos, fremdeles ombord:
- Beste flyturen jeg har hatt... utrolig behagelig fly, utrolig stille, og jeg merker ingenting til den derre... jet lag-en som man ofte har.

I den første (uredigerte) versjonen av linken som lå ute snakket Kjos med reporteren før de gikk på lufta i direkte-sendingen. Han sa da at han hadde brukt crew-rest'en under overfarten. Kanskje ikke så rart han unngikk jet-lag(?)

Back