• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 LN-FNG/G-CKWS - status

Re: G-CKWS - status

Felix Rodriguez de la Fuente - Spanish Naturalist , alltså samma namn som på SE-RTC men där stavas Naturalist som naturalist. Det kanske varit uppe tidigare på flyprat men som jag missat: någon förklaring till att B787 flottan skriver X men B737 flottan genomgående x ?
 
Re: G-CKWS - status

Da har BOC Aviation flyttet KWS fra SNN til WAW. Gikk på ACREG i Flightplan
 
Re: G-CKWS - status

Ser ut som denne får LN-FNG som registrering hos Norse, basert på tilsynets tildeling av Mode S koder
 
Tilbake til SNN i går for en tur i lakkboksen, skriver Skyliner:
Boeing 787 -9 63319 813 G-CKWS BOC Aviation ferried 02dec21 WAW-SNN for paint, for Norse Atlantic Airways
 
Parkert på OSL siden 23/10, etter tjenste i England. Vinterdvale, regner jeg med.
Den står "parkert" i hangaren til Norwegian, med stjerten på utsiden. I henhold til en annen tråd er det en del som skal fikses på den.
 
Back
Top