• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-FGA - status

Re: LN-FGA

Da gjenstår det å se om også CPJ og CPS skal så i lende, gitt tidligere uttalelser om at flest mulig fly skal hentes fra samme kilde/ha samme tekniske spec.
 
Re: LN-FGA

Da gjenstår det å se om også CPJ og CPS skal så i lende, gitt tidligere uttalelser om at flest mulig fly skal hentes fra samme kilde/ha samme tekniske spec.

TC-CPS er det BBAM som eier og ikke Pembroke.
 
Re: LN-FGA

Da gjenstår det å se om også CPJ og CPS skal så i lende, gitt tidligere uttalelser om at flest mulig fly skal hentes fra samme kilde/ha samme tekniske spec.

CPJ fikk vi jo da en temmelig kjapp avklaring på.
 
Re: LN-FGA

Denne blir LN-FLA. FGA var nok en avledingsmanøver ...

Frs statustråden om Flyr's flåte.

Flyr ønsket en hel serie med regs, ønsket først å reservere FLA til FLZ, men på grunn av at LN-FLY var opptatt ble dette kansellert, deretter FXA til FXZ, men her var FXV tatt. Endte da opp med FGA til FGZ serien. TC-CPI blir FGA og TC-CPJ FGB.

https://forum.flyprat.no/showpost.php?p=1225890&postcount=24

Nevnte post var fra en nybegynner, så jeg vet ikke helt hvor kredibel den påstanden er.
 
FGA lander på SNN .. Foto Sean O’Brian

dd2495b647e6ada6a3fd622f93cec2dc.jpg
 
Back
Top