Mener du -FGC og D?LN-NGC er c/n 40261 A6-FEI (FlyDubai), som står på Shannon.
LN-NGD er c/n 38175 TC-AVP (Pegasus), som ser ut til å være parkert i Batman (BAL).
Disse har vært ute av Norges Luftfartøyregister i mere enn to år,
og slipper vel dermed unna regelen om å få tilbake gammel registrering ?
Mener du -FGC og D?
LN-FGC er c/n 40261 A6-FEI (FlyDubai), som står på Shannon.
LN-FGD er c/n 38175 TC-AVP (Pegasus), som ser ut til å være parkert i Istanbul (SAW).
Ser de også har søkt om HEX koder/ICAO koder for FGE, FGF, FGJ og FHJ også, hvilke individer det måtte være? Mulig det også finnes noe på FGG og FGH også, bare jeg ikke har sett det hos Tilsynet?
Det er jeg fult klar over, derfor jeg er litt spent på om den har fått nytt interiør. Så vidt jeg vet var A6-FEI (som blir LN-FGC) 174 seters konfigurasjon. FlyDubai sitt interiør er dog veldig ulikt Flyr sine nåværende seter så skulle ikke forundre meg om det er nye lær-seter i denFlyDubais versjon med F-seter er uaktuell for Flyr.
Flyr poster vel interiør bilder når de vil. om jeg så ikke forventer noe veldig fansy interiør.
ellers tror jeg kunder blir sure visst den maskinen er mye bedre.
.
LCC kunder er mer opptatt av billige billetter en fargen på interiøret med de kjerrene de reiser med.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.