Flyrs flåte

Re: Flyrs flåte

Det var nok de setene som var tilgjengelige og billige. Farge-paletten passer veldig dårlig til resten av Flyr sine farge-komboer så når Flyr omsider får eget interiør så blir det nok neppe en sånn blåfarge.

Maskinen skulle vel egentlig til Blue Air (?) så mulig det er deres interiør som er i flyet om det ikke har blitt byttet ut. Det er ganske bra ut

Men det er ikke noe forskjell i setekonfig? Slik at man ikke kan se det når man sjekker inn eller booker sete?

Det var nok de setene som var tilgjengelige og billige. Farge-paletten passer veldig dårlig til resten av Flyr sine farge-komboer så når Flyr omsider får eget interiør så blir det nok neppe en sånn blåfarge.

Maskinen skulle vel egentlig til Blue Air (?) så mulig det er deres interiør som er i flyet om det ikke har blitt byttet ut. Det er ganske bra ut

Bildene jeg har sett av LN-FGF sine seter, får meg til å tenke på Delta

Bildene jeg har sett av LN-FGF sine seter, får meg til å tenke på Delta
Har ikke sett FGF enda selv, men Delta er jo ikke annet enn et kompliment når man sammenligner med andre Europeiske flyselskaper sitt interiør :colgate:

Antall flighter for Flyr sine fly sist uke

Uke11
LN-FGA 41
LN-FGB 37
LN-FGC 10
LN-FGD 25
LN-FGF 25
LN-DYI 32
LN-DYS 23
Totalt 193

Som vanlig, færrest flighter på LN-FGC. LN-FGA og FGB har flest, men samtidig har LN-FGF en vesentlig større del av de lengre flightene så i total bruk er den nok høyere. Man tydeligvis at de brukes MAX mest mulig på de lengste flightene og dermed sparer mer fuel. Mye FCO, ALC og AGP på LN-FGF sist uke

Noen datoer for leveranse av de neste flya:
LN-FGG - 22. Mars
LN-FGH - 6. April
LN-FGE - 27. April

Datoer kan så klart endre seg

Ser ut som de nå har sluttet å "spare" FGC. De siste par ukene har det vært ganske jevnt fordelt i bruken av all deres nå 8 maskiner

Ser ut som de nå har sluttet å "spare" FGC. De siste par ukene har det vært ganske jevnt fordelt i bruken av all deres nå 8 maskiner

De betaler vel full pris for alle nå som sommerprogrammet er i gang.

Ikke hørt noe spesifikk dato, men slutten av Juni for FGI og starten av Juli for FGJ er det som har blitt nevnt

Fra Q1 rapporten:

Flyr har bekreftet leasingopsjonene på 4 737-MAX 8, med levering vår/sommer 2023

Plan for 12 aircraft at year end 2022. Flyr has exercised the option for 4 aircraft to be delivered in May - July 2023 leading to a fleet of minimum 16 aircraft by Q3 2023

Noen estimert leveringstid på FGI? Når trengs den i programmet deres?

Trengtes tydeligvis før 1/7. Fikk nettopp mail om at jeg var booket om fra 1/7 til 3/7 fra ARN til OSL pga. forsinkelser fra Boeing.

FGI er ikke kommet ut av fødestuen ennå, men burde ikke være langt unna.

I følge Flightradar24 så ankommer fly nummer 12 - LN-FGJ Oslo i morgen 30.08 kl 07:05 fra Seatle.

Back