Flyrs flåte

Re: Flyrs flåte

Hvem er eier av selve registeringen egentlig? Kan NAX kreve tilbake DYI og DYS registreringen og bruke dem på deres egne maskiner?

De kan søke om de ønsker, etter at den ikke har vært i bruk i 12 måneder. Men de kan ikke kreve det.

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Tolker jeg Flyr rett, så bekrefter de at de trenger 4 fly for å fly det planlegte programmet far slutten av oktober. Så da må neste maskin dukke opp innen det

Tolker jeg Flyr rett, så bekrefter de at de trenger 4 fly for å fly det planlegte programmet far slutten av oktober. Så da må neste maskin dukke opp innen det

Kommer i slutten av neste uke ryktes det blant teknikerne deres.

El-fhw er det vel bilder av i flyr livery.

Sent from my SM-A526B using Tapatalk

ei-fhw-orix-aviation-boeing-737-8jpwl_PlanespottersNet_1209076_f96a0f1d63_o.jpg

Får vel på LN-DYS før den flys nordover.

Flyr oppgir i dag at produksjonen i desember påvirkes av at "noen av flyleveransene til flåten er forsinket".

Og da ligger det vel i kortene at den/de neste også kommer senere enn opprinnelig antatt.

A6-FEI og og -FEH samt N402FP står på SNN som er ex-flydubai

Nå er siste nytt jeg har fått høre hvertfall at fly nummer 5 og 6 vil være de siste NG'ene som kommer inn i Flyr sin flåte. Er da snakk om én av FlyDubai maskinene og én Pegasus maskin som jeg tror begge står ved SNN.

Etter dette er det vist kun 737-8 (aka. MAX) som er planen. Om alle disse blir flunke nye som de som er annonsert eller om man overtar noen fra tidligere operatører er litt tidlig å si noe om :)

Nå er siste nytt jeg har fått høre hvertfall at fly nummer 5 og 6 vil være de siste NG'ene som kommer inn i Flyr sin flåte. Er da snakk om én av FlyDubai maskinene og én Pegasus maskin som jeg tror begge står ved SNN.

Etter dette er det vist kun 737-8 (aka. MAX) som er planen. Om alle disse blir flunke nye som de som er annonsert eller om man overtar noen fra tidligere operatører er litt tidlig å si noe om :)

Gitt det stemmer så blir jo det spørsmålet om Boeing og ALC klarer å levere 6 fly i første halvår 2022. Slik jeg tolket var planen?

Da tilsier enkel matematikk 12 fly til sommerferien 2022

Da tilsier enkel matematikk 12 fly til sommerferien 2022

Det stemmer, er planlagt 11-12 fly for sommeren, så får vi håpe på at de blir levert on-time. Er det som har vært litt med problemet til nå, som har ført til litt kanselleringer og en del flytting av flytider.

Back