LH-tilbud hovedtråd (2011)

Re: LH-tilbud hovedtråd (2011)

Enda ingen som har fått med seg dagens tilbud fra LH? 3892,- for Rio de Janeiro er jo ganske bra.

Relativt gode long haul tilbud i businessklasse også, mellom 10-16'.
Salgsperiode frem til 02.01.2012, men meget begrenset reiseperiode - Påsken 2012.

Nye tilbud i eco nå.
Purchase by: 02.01.2012
Departure period: 09.01.2012-15.06.2012
Return period: 15.01.2012-15.09.2012
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: 6 days or the night from Saturday to Sunday
Maximum stay: 3 months
Non-refundable, no changes allowed
Oslo - Abu Dhabifrom3095 kr*
Oslo - Addis Ababafrom3895 kr*
Oslo - Ammanfrom2695 kr*
Oslo - Beijingfrom3895 kr*
Oslo - Bogotáfrom3895 kr*
Oslo - Caracasfrom3895 kr*
Oslo - Chennai/Madrasfrom3895 kr*
Oslo - Delhifrom3895 kr*
Oslo - Dohafrom3895 kr*
Oslo - Dubaifrom3095 kr*
Oslo - Houstonfrom3895 kr*
Oslo - Las Vegasfrom3895 kr*
Oslo - Los Angelesfrom4395 kr*
Oslo - Mexico Cityfrom4295 kr*
Oslo - Miamifrom3895 kr*
Oslo - Montrealfrom3495 kr*
Oslo - Mumbai/Bombayfrom3895 kr*
Oslo - New Yorkfrom3095 kr*
Oslo - Rio de Janeirofrom3895 kr*
Oslo - Sao Paulofrom4695 kr*
Oslo - Seattlefrom3895 kr*
Oslo - Seoulfrom4295 kr*
Oslo - Singaporefrom4295 kr*
Oslo - Tel Avivfrom2695 kr*
Oslo - Torontofrom3495 kr*

Nei, ikke på noen destinasjoner.
Sorry, sjekket ikke på nytt etter at jeg så prisene gå opp i helgen. De har satt ned igjen prisen nå, men på mye færre avganger. Flighten jeg bestilte er over dobbelt så dyr nå, men kan man reise på ukurante dager så er det fortsatt mulig å gjøre et kupp.

Sorry, sjekket ikke på nytt etter at jeg så prisene gå opp i helgen. De har satt ned igjen prisen nå, men på mye færre avganger. Flighten jeg bestilte er over dobbelt så dyr nå, men kan man reise på ukurante dager så er det fortsatt mulig å gjøre et kupp.

Fikk utreise torsdag og retur tirsdag til 3800, vil ikke kalle det altfor ukurant.

Miami. Kunne fint få 3800 kr med to ukers opphold også, men så fri får jeg ikke i februar :)

Du kommer til samme pris eller billigere til Miami med omtrent alle som flyr dit. Delta, KLM, Air France, Continental, BA. Og du må ha 5 fridager så hvorfor ikke utnytte 2 helger rundt dette?

Jeg synes Rio de Janeiro er den mest spennende destinasjonen denne gangen, billetter hit i Y koster sjeldent mindre enn 7-8000kr.
Var ganske god tilgjengelighet på gode datoer i starten, selv under karneval. Betydelig mindre utvalg nå. Bestilte selv noen billetter i påskeuka. Trenger ikke å reise ukurant om man er rask på labben på disse tilbudene. Det er også enklere å kaste seg uti det med Lufthansas 48 timers "åpent kjøp" (minigebyr for avbestilling, men sannsynligvis bruker man jo billettene).

Du kommer til samme pris eller billigere til Miami med omtrent alle som flyr dit. Delta, KLM, Air France, Continental, BA. Og du må ha 5 fridager så hvorfor ikke utnytte 2 helger rundt dette?

For all del, å fly i helgene koster! Da snakker vi plutselig 7-8 fridager til sammen, og da vil vel noen si at man likegjerne kan ta tre uker ferie..

Og til samme pris eller billigere, isåfall må det være tilbudspriser. Jeg tror ikke det før jeg ser det.

For all del, å fly i helgene koster! Da snakker vi plutselig 7-8 fridager til sammen, og da vil vel noen si at man likegjerne kan ta tre uker ferie..

Og til samme pris eller billigere, isåfall må det være tilbudspriser. Jeg tror ikke det før jeg ser det.
Sjekket akkurat med Delta og fant lørdag-lørdag til MIA for 3730,-. De fleste har fri i helgen slik at man ikke trenger ta flere fridager.

Torsdag-tirsdag: må ta 5 fridager og får 4 hele dager i Miami
Lørdag-lørdag: må ta 5 fridager og får 6 hele dager i Miami

Er hjemme tirsdagen, så 4 fridager - akkurat det antallet dager jeg må ta ut i februar. Men ser den ;)

Er hjemme tirsdagen, så 4 fridager - akkurat det antallet dager jeg må ta ut i februar. Men ser den ;)
Er du helt sikker på at du kommer tilbake til Norge samme dag som du reiser fra USA? I så fall er det noe nytt fra Lufthansa som jeg ikke har sett før. Den raskeste jeg har sett er 16:15 fra MIA og 12:15 dagen etter til OSL.

Ja, mange har brent seg på den og må plutselig ta en ekstra fridag. :old

Er du helt sikker på at du kommer tilbake til Norge samme dag som du reiser fra USA? I så fall er det noe nytt fra Lufthansa som jeg ikke har sett før. Den raskeste jeg har sett er 16:15 fra MIA og 12:15 dagen etter til OSL.

Ja, mange har brent seg på den og må plutselig ta en ekstra fridag. :old

Jeg sier jo at jeg er hjemme tirsdagen, ala flyet går mandag. Fire fridager sier jeg også.

Skal du ikke bestille deg en tur selv?

Aha, returflight mandag og ikke tirsdag, da skjønner jeg. Trodde det var noen nye connections jeg ikke hadde fått med meg. Prøver å få mest mulig reise ut av få fridager så det var derfor jeg ble så interessert. :)

Har bestilt masse turer, har 8 linet opp fremover til juni. :cool:

Du som er så flink til å skrive reisebrev, ENSO, det ville vært artig om du kunne skrevet litt fra denne turen også- selvom den foregikk for en stund siden :-)

Back