Ja, det var prisene da de la ut tilbudet for 5 dager siden, prisene er høyere nå...Nye tilbud i eco nå.
Ja, det var prisene da de la ut tilbudet for 5 dager siden, prisene er høyere nå...
Sorry, sjekket ikke på nytt etter at jeg så prisene gå opp i helgen. De har satt ned igjen prisen nå, men på mye færre avganger. Flighten jeg bestilte er over dobbelt så dyr nå, men kan man reise på ukurante dager så er det fortsatt mulig å gjøre et kupp.Nei, ikke på noen destinasjoner.
Sorry, sjekket ikke på nytt etter at jeg så prisene gå opp i helgen. De har satt ned igjen prisen nå, men på mye færre avganger. Flighten jeg bestilte er over dobbelt så dyr nå, men kan man reise på ukurante dager så er det fortsatt mulig å gjøre et kupp.
Til hvor? Litt ukurant for en helgetur om man må ta 4 (5?) fridager.Fikk utreise torsdag og retur tirsdag til 3800, vil ikke kalle det altfor ukurant.
Du kommer til samme pris eller billigere til Miami med omtrent alle som flyr dit. Delta, KLM, Air France, Continental, BA. Og du må ha 5 fridager så hvorfor ikke utnytte 2 helger rundt dette?
Sjekket akkurat med Delta og fant lørdag-lørdag til MIA for 3730,-. De fleste har fri i helgen slik at man ikke trenger ta flere fridager.For all del, å fly i helgene koster! Da snakker vi plutselig 7-8 fridager til sammen, og da vil vel noen si at man likegjerne kan ta tre uker ferie..
Og til samme pris eller billigere, isåfall må det være tilbudspriser. Jeg tror ikke det før jeg ser det.
Er du helt sikker på at du kommer tilbake til Norge samme dag som du reiser fra USA? I så fall er det noe nytt fra Lufthansa som jeg ikke har sett før. Den raskeste jeg har sett er 16:15 fra MIA og 12:15 dagen etter til OSL.Er hjemme tirsdagen, så 4 fridager - akkurat det antallet dager jeg må ta ut i februar. Men ser den![]()
Er du helt sikker på at du kommer tilbake til Norge samme dag som du reiser fra USA? I så fall er det noe nytt fra Lufthansa som jeg ikke har sett før. Den raskeste jeg har sett er 16:15 fra MIA og 12:15 dagen etter til OSL.
Ja, mange har brent seg på den og må plutselig ta en ekstra fridag.ld