LH-tilbud hovedtråd (2011)

Re: LH-tilbud hovedtråd (2011)

Det funker absolutt, men det som ikke funker er LH 744 i economy i 12 timer.

Ligger på vippepinnen mellom LA og Beijing i februar nå etter å ha hørt noen ord fra en kollega..får tenke på det over helga.

Ligger på vippepinnen mellom LA og Beijing i februar nå etter å ha hørt noen ord fra en kollega..får tenke på det over helga.

Beijing i februar blir veldig kaldt, ville ikke dratt dit på den tiden av året.

Ja blir det.
Da var det 3899,- til HKG og SIN bl.a.
Ser jeg betalte vel 3877,- for billett til HKG om jeg deler Service Charge på antall billetter.

Total Price of your Tickets
Price Taxes & Fees Passengers Total
1845.00 + 2007.00 x 2 Adults = NOK 7704.00
1845.00 + 1923.00 x 2 Children = NOK 7536.00
Ticket Service Charge = NOK 100.00
Total Price for all passengers = NOK 15340.00

Kan det bli bedre denne gang?

Pris for tilsvarende routing nå ser ut til å være 3904,- mot 3899,- ved forrige kampanje.
Så da var 5,- spart der ja. ;)

Nei, for kaldt.

Det er vel en smakssak? i følge wikipedia er snittemperaturen i NYC i februar mellom -2,2 og +5 grader Celcius.
Synes ikke det er for kaldt.

Veldig bra priser, og hadde reisedatoene vært noen måneder senere, hadde jeg nok selv hoppet på.

Jeg var i NYC i slutten av januar for noen år siden, da var det -5c på kvelden jeg ankom. Dagen etter var det 10-15c, så det kan variere veldig der borte.

Det er vel en smakssak? i følge wikipedia er snittemperaturen i NYC i februar mellom -2,2 og +5 grader Celcius.
Synes ikke det er for kaldt.

Absolutt en smakssak, men det bør vel også nevnes at hver minusgrad i NYC er minst fire ganger så kald som her på Østlandet, det er i hvert fall slik de føles... ;)

Til New York reiser man helst i april, mai eller oktober.

I februar reiser man for eksempel til byer som Dubai, Hong Kong, Singapore, Bangkok, Sydney, Auckland, Willemstad, Waikiki, Cape Town, Marrakech, Muscat eller Lisboa. New Orleans med mardi gras kan også anbefales.

Til New York reiser man helst i april, mai eller oktober.

I februar reiser man for eksempel til byer som Dubai, Hong Kong, Singapore, Bangkok, Sydney, Auckland, Willemstad, Waikiki, Cape Town, Marrakech, Muscat eller Lisboa. New Orleans med mardi gras kan også anbefales.

Man reiser vel strengt tatt hvor man vil når man vil :colgate:

Selvsagt kan man, men New York i februar og Cape Town i juli viser at man ikke aner hva man holder på med.

Joda, en kort storbyferie til et sted som New York kan taes hele året for oss nordmenn som har et likt klima som vi finner i NY. Cape Town stiller seg litt annerledes mht. den kraftige heten som finnes der.

Finnes skapninger som drar til Chile eller New Zealand i Juli for å stå på ski, så alt går ann.

Last edited:

Cape Town stiller seg litt annerledes mht. den kraftige heten som finnes der.
Kraftig hete? Jeg aner ikke hvilken by du snakker om, men jeg snakker om Cape Town i Sør-afrika og der har de noe særlig kraftig hete, i alle fall ikke i juli.

Kraftig hete? Jeg aner ikke hvilken by du snakker om, men jeg snakker om Cape Town i Sør-afrika og der har de noe særlig kraftig hete, i alle fall ikke i juli.

Beklager, jeg bommet helt på årstiden. ;-)

Back