Korean, OSL-ICN

Re: British Airways starter frakterute fra OSL

Jeg vet at KE stadig kikker på muligheten til å fly IC fra OSL, men ingen bestemmelser er tatt så langt.
Jeg regner vel også med at de ikke fortelle noe andre om sine konkrete planer før alt er 100 % bestemt.

Har det ikke vært diskutert i en tidligere tråd at KE ønsket å starte opp rute fra ICN til EN av storflyplassene i Skandinavia (CPH, ARN eller OSL).

Det er jo bare tull med denne tråden dersom det ikke er nye opplysninger fra tidligere...

... ble skuffet da jeg leste den og føler den er misvisende!

Det er jo bare tull med denne tråden dersom det ikke er nye opplysninger fra tidligere...

Kan kanskje være litt enig med deg, men Korean er på OSL med cargorute, så ruten eksisterer jo, selv om de ikke er her med paxversjon.

Det er derfor dette er et diskusjons forum, for å lufte tanker, ideer, rykter og enkelte ganger fakta.
Selv om det kanskje ikke er noe nytt, er det alikevel en ok diskusjon synes jeg.

"Det er vanskelig å spå, særlig om fremtiden sa den gammle "Storm P" "

Ryktene om KE og andre selskaper interesse for OSL er ikke ny "diskuskjonsvare" her på forumet. Det komme stadig innspill fra ulike kanaler om oppstart....og nedleggelse av ruter.

Senest nå har vi en diskusjon om at OSL v /Nic.Nilsen sier at han vil bli størst i Norden, og det blir han ikke uten flere store ruter fra OSL (les.IC) Når vi vet at både Thai og Sas har startet IC (Og DY også da hvis man mener at DXB er IC...) og vi vet at Qatar kommer i otober så skal man ikke være "den store spåmannen "for å skjønne at det her vil kommer flere aktører, helt sikkert og udiskutabelt. Sprørsmålet er da heller om når dette blir og hvem som kommer.

Og det må vi få lov til å diskutere, uhemmet, så mye vi vil. Noen av oss sitter på "inside informasjon" og noen er flinkere enn andre til å "synse" men summa summarum så er det vår rett, og plikt, å sette ord på dette og å formidle våre meninger videre til de som ønsker å høre på.:old

Back