Originally posted by quarrtsiluni
Den bakerst er en IL-18 Moskva. Ifølge mine gamle bøker...
Hah, gotcha there? Noen ganger kjekt å være gammel?![]()
Originally posted by BU9001/V2.0
Bristol 188.
Jeg er mest usikker på opplysningen om at alle Armagnac ble hugget opp i 1955 stemmer!Originally posted by LN-KOG
Tjaaa, kanskje. Det er vanskelig å skille Bristol Britannia, Canadair CL-44, og Iljushin IL-18 (med avarter) når du ikke ser hele halefinnen. De ligner hverandre veldig.Originally posted by quarrtsiluni
Halen ville også utelukket en DC-variant.
ld men usikker
F-BAVI was the last survivor of a total production of 10 aircraft, including prototypes. It was scrapped in 1975 at Bordeaux/Merignac after having lain derelict for some years.
Originally posted by Fellowship
Jeg er mest usikker på opplysningen om at alle Armagnac ble hugget opp i 1955 stemmer!Originally posted by LN-KOG
Tjaaa, kanskje. Det er vanskelig å skille Bristol Britannia, Canadair CL-44, og Iljushin IL-18 (med avarter) når du ikke ser hele halefinnen. De ligner hverandre veldig.Originally posted by quarrtsiluni
ld men usikker
Se her, F-BAVI
Jo mer jeg ser på bildet, jo mer sikker er jeg på at det er en Armagnac vi ser![]()
Originally posted by ENGM RAMP
Eller kan det være....
http://www.airliners.net/open.file/0101815/M/
:question:
:colgate:
Originally posted by Olebno
Originally posted by Fellowship
ld men usikker
Se her, F-BAVI
Jo mer jeg ser på bildet, jo mer sikker er jeg på at det er en Armagnac vi ser![]()
Du har nok rett i dine antagelser Ole Johan. Du får en til stemme på F-Bavi av meg.
Teksten til det første bilde sier at det er tatt på Bordeaux-Merignac i 1966. I teksten du har funnet ble den "scrapped" på samme flyplass i 1975 etter å ha stått der noen år. Neppe tvil, dette er nok en Armangnac, nærmere bestemt F-BAVI.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.