• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Koffertmishandler CK

Jaja.. Ble ikke noe bilde av mannen i arbeid dessverre, men et bilde av CK i stueruniform klarte man å sikre seg før han stakk av... :rolleyes:

Attachments

• DSC00092.JPG
    DSC00092.JPG
    35.4 KB · Views: 6
Er dette å være ruteplanlegger i WF? Da har WF mange!!! Eller har CK blitt degradert:question:

Nei men der har CK fått hatten han skal spise opp ved neste møte på sjøflyhavna :lol:

Er vel knyttet til et resultat som ble sluppet den 13. juli, en liten rød banner øverst på siden og å spise en hatt. Finner ikke saken ved å søke, så kanskje CK har vært ute å revidert historien med delete-knappen ala de gamle sovjet-høvdinger :D

Er planene om møte i sjøflyhavna konkretisert noe mer? Såvidt jeg husker var det snakk om en gang i august...(tenkte det kunne være kjekt å stille om det passer)

hehe - jeg regnet med at bildet Kenneth tok av meg på det noe illeluktende pauserommet på TRF ville finne veien hit, ja.... På bildet spiser jeg en velfortjent skive etter å ha vært med å snu to Ryanair-kjærrer, og lempet 3-4 vogner med bagasje opp på båndet. Det finnes dessverre ingen bilder av meg der jeg fysisk slenger bagasje rundt, men det skyldes at vi måtte jobbe alle sammen. Vi kunne ikke avse en mann til å ta bilder. Flyene skulle tømmes og fylles igjen i stor fart. Og etter en uke på TRF, trengte jeg en uke på hytta for å komme til hektene igjen. Jeg har stor respekt for den jobben de gutta (og jenta, TRF har én kvinnelig stuer) gjør hver dag. Jeg var heldig - jeg fikk være med en uke med strålende solskinn og redusert ruteprogram (delvis takket være mine egne rutekutt i sommer), men det er nok noe annerledes midt på vinteren, under de store rushene ved jul og ferietider, og når regnet plasker i tarmac. Takk til gutta på rampen for en interessant uke.

PS. Den capen skal IKKE spises - etter å ha vært på hodet til undertegnede under hele uken, må den trolig behandles som spesialavfall....

jeg hørte ingen klager.... men, jeg tar et lasterom i Dash'en any day etter å ha tømt bakre lasterom i en Fokker 70. Det er til tider så trangt at om du står på alle fire, har du ryggen i taket...

Og til tittelen "koffertmishandler" så rev jeg bare håndtaket av én koffert....
Blant de mange tingene jeg har lært denne uken, så er det at man ikke sparer penger på billige og dårlige kofferter...

Originally posted by CK

jeg hørte ingen klager.... men, jeg tar et lasterom i Dash'en any day etter å ha tømt bakre lasterom i en Fokker 70. Det er til tider så trangt at om du står på alle fire, har du ryggen i taket...

På alle fire? Heldig du da... Jeg må ligge på rygg og jobbe i det forbanna lasterommet...:lol:

"Madde" du møtte eller? Jeg tør påstå at det står respekt av ei jente som begynner som timevikar på stueravdelingen når hu er 18, og er der ennå etter 3 år...

...og det står respekt av en kontorrotte som frivillig begir seg ut på en "arbeidsuke" på en stueravdeling... Det skal du faktisk ha CK...

Du kommer vel tilbake i vinter når det ikke er så rolig? ;)

Originally posted by KennethGS
Du kommer vel tilbake i vinter når det ikke er så rolig? ;)

selv om jeg har levert tilbake utstyret, så skal du ikke se bort fra at jeg kan komme til å dukke opp en annen gang - men da vil jeg ha "lappen" for å kjøre bagasjetog, og kanskje et lite kurs i å vinke fly inn til gate...:wink

Back