Du glemte den viktigste grunnen: KLM er billigst langt fordi de stapper mest seter inn i flyene sine. Nordmenn er kjipe, sånn erre!
Jeg vil fortsatt hevde at den største taperen utifra Norge av nettverkselskapene de siste 10 årene faktisk er BA, mens KL er vinneren foran AY og LH
Må si meg enig i det. Finnair (vestover) og Icelandair (østover) blir vel litt mer nisjepreget enn Lufthansa og KLM, men BA har virkelig ikke klart å få taket på det norske markedet.
Until that time i go TRD-AMS-->>>the rest of the world without an extra transfer in OSL to go to FRA
The Pilot
Helt enig! For mitt vedkommende ufattelig enkelt å reise med KLM fra BGO til AMS med alle de mulighetene man har derfra. De siste årene har jeg brukt KLM på denne strekningen 25-30 ganger, samt en del videreforbindelser fra AMS. Så og si aldri noe rot og stress. Hvorfor reise via Gardermoen eller København når man har et selskap som KLM?
Blir også bra her i Bergen med Lufthansa direkte til Frankfurt, så slipper vi Gardermoen her også.
Makan til tull. Men det forbauser meg ikke når det gjelder distriks Norge. Her er det om å gjøre å legge ned alt på østlandet. Så legger vi ned Gardermoen og lager storflyplass i Bergen. Hurra for nissene.
Men snart kan man ikke sammenligne KLM og de andre selskapene... Hørte nettopp at den maten du får ut av Norge på morgenkvisten er laget et døgn tidligere - fløyet til Norge og så lagret til neste dag. Snakk om fersk frokost - NOT!!!
Du glemte den viktigste grunnen: KLM er billigst langt fordi de stapper mest seter inn i flyene sine. Nordmenn er kjipe, sånn erre!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.