Det man får kjøpt på norske flyselskaper er ikke alltid liker ferskt det heller. Det du får på KLM smaker i alle fall ferskt, og det er det viktigste!
Cyanid kan man også få til å smake ferskt, men som du sier - dét er det viktigste :drunk:
Det man får kjøpt på norske flyselskaper er ikke alltid liker ferskt det heller. Det du får på KLM smaker i alle fall ferskt, og det er det viktigste!
Sist jeg fløy med KLM fikk vi en slik plastpakket sandwich-trekant a la Narvesen/Esso, som "holder seg" i en uke eller noe lignende.
For å sitere min kone: "Als het gaat, vliegen we niet met de KLM!! So is 't gewoon."
Dette var på KLMsk. På norsk blir det vi unngår KLM der det er mulig. Norge-Nederland flys utelukkende med SAS. De er stort sett billigst til folkelige tider. KLM har fortsatt APEX-tankegang.
Ja og det gjør Lufthansa også - men de produserer alt her i landet!!!
Reiste med LH fra CPH til FRA (i biz) - der måtte de beklage til de sist bookede passasjerene at de ikke hadde nok mat fordi de fikk all catering i FRA.
Er det annerledes i (fra) Norge altså?
Av og til stusser jeg litt på hvor alt dette KLM-hatet kommer fra. For å oppsummere litt:
- KLM har ikke verdens beste benplass, men i 747 er benplassen den samme som hos BA, og også den samme som deler av Lufthansas økonomikabin. I A330 har SAS og KLM nøyaktig sammen pitch i økonomi.
- KLMs underholdningssystem i A330, 777 og snart i M11 er uslåelig. Mye bedre enn SAS og BA sine. Hvor er Lufthansa sitt?
- Du får gratis mat, som kanskje ikke er av gourmetkvalitet, og du får gratis drikke. Det er vel helt på linje med, eller bedre enn konkurrentene.
- Flying Blue er et av de beste bonusprogrammene på det norske markedet.
- Amsterdam er en utrolig enkel og brukervennlig flyplass. Alt under ett tak, og transfer skjer raskt og effektivt. Etter diverse oppussing de siste par årene, har også utvalget av butikker og spisesteder blitt langt bedre. KLMs nye Schengen-lounge er også svært bra.
- Antall destinasjoner du når med kun ett (1) flybytte er enestående, sannsynligvis kun slått av Lufthansa, som kun flyr fra Oslo, Stavanger, og snart fra Bergen.
- Det er ingenting å si på KLMs ontime performance.
- Til slutt et åpenbart minus med KLM: setene i business er vel ikke av de beste på markedet. Men nå flyr vel strengt tatt de fleste nordmenn i økonomi.....
SVG-AMS går MEGET bra.
Jeg har også vært svært fornøyd med KLM de gangene jeg har fløyet med dem.
Jeg har også vært svært fornøyd med KLM de gangene jeg har fløyet med dem.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.