Originally posted by Olebno
Ikke helt rett PC. Når trafikk streiker går det ikke fly, og da er crew hjemme eller sitter på et crew-rom. Og dit kommer ingen pax for å bruke kjeft.
Originally posted by Savipix
Tror nog inte att alla flygande besaettningar aer helt eniga i det.
Originally posted by TOS
....med ankomst til OSL kl 0055, om jeg husker rett.
......Det er ganske utrolig at man kun klarte å få satt en person på vakt på ankomst utland når de måtte vite at det var flere fly som var forsinket,
Originally posted by BU9001/V2.0
Originally posted by Scanor
å herregud jeg blir gaaaal...
Nå har vi hatt ett helvete hele helga, så tror du ikke disse overbetalte flyfantomene skal finne på å streike i tillegg.. Dette er IKKE god PR for SAS iallefall..
issed :mol
Ikke er jeg overbetalt...
Ikke er jeg i streik...
Ikke er jeg på jobb...
Ikke har jeg hørt fra besetning...
ikke har jeg mottatt SMS...
Men jeg er j#vla lei av div usaklige karakteristikker som fremføres på forumet.
Siden detter et bransjeforum skulle man forvente en viss grad av innsikt i de forskjellige yrkesgrupper. Ellers burde man ikke skrive noe i det hele tatt.
![]()
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by TOS
....med ankomst til OSL kl 0055, om jeg husker rett.
......Det er ganske utrolig at man kun klarte å få satt en person på vakt på ankomst utland når de måtte vite at det var flere fly som var forsinket,
Man har det man har ..... Trafikkavdelingen er ikke hoeyt prioritert og bemanningen er deretter. Damen var sannsynligvis den eneste paa vakt.
Originally posted by Hurum
Skulle jo tro at SAS/SGS hadde gode rutiner for dette. Erfaring burde det ikke mangle på i allefall.
Noen kompensasjon fra SAS tror jeg ikke en kan forvente
Originally posted by BU9001/V2.0
Men jeg er j#vla lei av div usaklige karakteristikker som fremføres på forumet.
Siden detter et bransjeforum skulle man forvente en viss grad av innsikt i de forskjellige yrkesgrupper. Ellers burde man ikke skrive noe i det hele tatt.
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.