Julebord - UTSATT

Re: Julebord 16 desember 17:30 Mahayana

Som vanlig, vil Foreningen Flyprat holde sitt årsmøtet i forkant av julebordet, fra klokken 17

Jag är inte helt ute ur leken men finns en chans att det blir clash med en tur till CPH... Hoppas få avklaring på saken snart.

Jag är inte helt ute ur leken men finns en chans att det blir clash med en tur till CPH... Hoppas få avklaring på saken snart.
Hva mener du?

Julebordet er i Oslo 16.desember. Noe mer er det ikke å få avklart.

FQTV

Blir desvärre inget julbord i år. Blir svårt med diverse restriktioner jobbet har.

Next time!

Jeg kan desverre ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi jobber forresten med å finne en ny dato for julebordet, siden jeg tipper de fleste er mindre interessert i risikere julen i karantene. Så blir da trolig på nyåret

Re: Julebord - TBD 2022

Siden dette nå, forståelig nok, bare ble rør, og siden jeg likevel er i byen den dagen (har hotell som ikke kan kanselleres og flybillett hjem på fredagen), så tenkte jeg at det kan foregå en miniversjon på Røør den opprinnelige dagen om noen likevel er tørst. Ingen påmelding, kun oppmøte rundt 18-19 tiden.

Vi jobber forresten med å finne en ny dato for julebordet, siden jeg tipper de fleste er mindre interessert i risikere julen i karantene. Så blir da trolig på nyåret
Blir med i så fall.

Det høres ut som en sykt god plan og nye muligheter for meg til å bli med også

Trist, men det er nok det klokeste. Bra arrangert.

Da er nye dato booket. Vi prøver igjen 20. januar. Fortsatt på Mahayana og på samme tidspunkt

Så da tar vi en ny håndsopprekning

Re: Julebord - Torsdag 20 jan - Mahayana

Om alt går oss nogenlunde vel, rekker jeg opp hånda på både gammel og ny dato[emoji846]

Jeg er med på begge datoer.

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Mye tyder på at gammel dato ryker nå.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Jeg rekker opp en svært tentativ hånd. Jeg må se det an med hvordan det står til med helsen.

Jeg fikk dose 3 idag. Så jeg vil være med hvis omstendighetene ligger til rette fir det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back