Detta vil jeg væme på og... hvem flyr med hva tru? Jeg trenger sååårt grunnpoeng, så må fly Star....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lufthansa har en kjempegrei rute over, sånn om du vil ha mer jetlag enn du noensinne har hatt i hele ditt liv. Utrolig fin flight. Du reiser fra OSL sånn 06 om morran (kl 21.00 om kvelden i SEA), og så har du en 10-timers dagflight ut fra FRA. Det er da morgenkvist HELE tiden og du kan få studert hvert eneste j**la isfjell og inuit hytte igjennom vinduet. Så lander du f***ings 12.15 lokal tid... (21.15 i Oslo... omtrent da du la deg for å orke fakirflighten ned til FRA)... så har du 9 timer i Seattle hvor du kaver rundt i mental koma. Bena henger etter deg og tungen beveger seg tregt i munnen når du snakker... Før alle (de som fløy noe annet) andre skal gå og legge seg i 10-tiden. Da er du LYS VÅKEN, for det var da du stod opp i Norge.
God tur!!!!
Evt kan du bare gjøre som oss andre og fly BA. Avreise 11.45 fra Oslo. Lander 18.15 i SEA. 2-3 timer med øl & bøll, så køya og ready for Mimosa-frokost med Tommy (med mindre han har med tiger)
Haha, bra forklart[emoji23] Ser jeg må svelge en kamel og skippe eurobonus til fordel for komfort og trivsel selv om de eb poenga hadde vært sårt tiltrengt[emoji15]
Tore
Bytta nick fra Snowman OSL
Sent from my iPhone using Tapatalk
He he... det bare kom et minne veltende over meg. Du kan you ta SK via EWR da![]()
Om du finner en vettug routing med *A er jeg medHehe, ser det for meg[emoji23]
Ja, det er jo så klart et alternativ, men mistenker jeg må fly alene da, men hva gjør man vel ikke for å opprettholde statusen[emoji37][emoji16]
Spøk til side:
Air Canada er vel også et alternativ? Fjong Dreamliner fra Køben til Toronto. Pre-clearance der og E190 videre. Om du fly business er 1A på E190'en helt panser. Jeg fløy denne ruten i September og var stålfornøyd.
Om du flyr Eco er vel kanskje SAS via LAX best. Pga Plusgrade upgrades og det der. Men litt dårlige flytider. Særlig på vei hjem. Bort er vel greit.
Styr milevis unna Brussels. Har fløyet dem 2 ganger i discounted business og fått nøyaktig 0 ekstrapoeng og 0 grunnpoeng. Har klaget til SAS men får vite at billettklassene de bruker ikke kvalifiserer til Eurobonuspoeng.
Er vel ikke mange som gir mer enn 100% på billige C-billetter. Rop ut om du finner noe, hvis ikke blir det å bruke en CT som er i ferd med å gå ut som jeg ikke får brukt på noe annet for min del.Har ikke leita mye sjøl, men hvem gir hvilke poeng i biz? Dette blir betalt tur, så et visst utbytte er interessant
Er vel ikke mange som gir mer enn 100% på billige C-billetter. Rop ut om du finner noe, hvis ikke blir det å bruke en CT som er i ferd med å gå ut som jeg ikke får brukt på noe annet for min del.
Mulig jeg roter nå, men jeg trodde det holdt å booke innen utgangen av dette året for å bruke den.Går den ikke da ut ved årsskiftet, eller planlegger du SAS til vestkysten bestilt på sas.no, og separat billett videre?
Jeg er også fristet.....
Etter reglene må vel returen være innen utgangen av året, men det er et smutthull med å bestille online på sas.no - dog ingen endringer mulig etter årsskiftet.Mulig jeg roter nå, men jeg trodde det holdt å booke innen utgangen av dette året for å bruke den.
Du har helt rett. Da får jeg spekulere litt på om jeg flyr SAS til SFO og tar en separat billett videre, eller om jeg kjøper en billett i Plus. Fant en greit nok prisa tur med SAS til EWR og retur fra SFO. EWR-SEA-SFO var med UA i P, og det er forhåpentligvis foran gardinaEtter reglene må vel returen være innen utgangen av året, men det er et smutthull med å bestille online på sas.no - dog ingen endringer mulig etter årsskiftet.
Hvor mange er påmeldt og hva er max antall? Er i tenkeboksen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.