• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bakevja 2020 (eller Seattle «Julebord» i April / Mai 2020)

Re: Bakevja 2020 (eller Seattle «Julebord» i April / Mai 2020)

Det regner like mye i Seattle som i Bergen, - fakta ?
Lenge siden jeg har vært i Bergen - men i sommer har vi hittil hatt et snitt med 25 grader, blå himmel og strålende sol :cool:

Når ble Oslo en del av debatten?

Det var da voldsomt! Det var nevnt som et bilde på noe mange er kjent med. Derfor ble Oslo blandet inn.

I hvert fall, så regner det ca. 700mm pr. år i Oslo. I Bergen kan du gange opp Oslo sin nedbør med omtrent Pi. Det regner litt mer enn 6 ganger så mye i Bergen som i Seattle.

Ble det tydeligere da? Og før noen begynner å klage på hvorfor jeg blander inn Pi, så er den konstanten ca. 3,1415327

Det var da voldsomt! Det var nevnt som et bilde på noe mange er kjent med. Derfor ble Oslo blandet inn.

I hvert fall, så regner det ca. 700mm pr. år i Oslo. I Bergen kan du gange opp Oslo sin nedbør med omtrent Pi. Det regner litt mer enn 6 ganger så mye i Bergen som i Seattle.

Ble det tydeligere da? Og før noen begynner å klage på hvorfor jeg blander inn Pi, så er den konstanten ca. 3,1415327

Voldsomt? I motesetning til svaret ditt?
Jeg lurte egentlig bare på hvorfor noen trakk inn Oslo, når sammenligningen var med Bergen.

Jeg har lest dette om igjen noen ganger. Hvorfor i all verden må du via Oslo og en omregningsfaktor i pi, når du selv konkluderer med at det regner seks ganger så mye i Bergen enn i Seattle?

Og hersketeknikken til slutt der, kan du spare deg for.

Nå vet vi hvem som bør dele rom på en Seattle tur.

Peace & Love

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har lest dette om igjen noen ganger. Hvorfor i all verden må du via Oslo og en omregningsfaktor i pi, når du selv konkluderer med at det regner seks ganger så mye i Bergen enn i Seattle?

Og hersketeknikken til slutt der, kan du spare deg for.

Den er grei. Jeg har lært min lekse om å ikke prøve å svare på spørsmål. Jeg skal holde meg for god til det. Ha en fin kveld!

Den er grei. Jeg har lært min lekse om å ikke prøve å svare på spørsmål. Jeg skal holde meg for god til det. Ha en fin kveld!

HAHA :D
Det var da voldsomt!

Anders får dele rom med meg...jeg stiller med brennevin også.... :D:D:D

Her sliter arrangementskomiteen seg igjennom dype forberedelser - i ettermiddag ble Von’s 2.0 sertifisert for Bakevja 2.0 - bestod langt bedre enn Max !

Dette frister kjenner jeg, om jeg får det til er en annen sak. :)

Back