Seattle-tur og Boeingbesøk 2015

Status
Not open for further replies.
Re: Seattle-tur 2015

Jeg vil da gerne skriver op på tentaliv listen..Vil gerne med til SEA, hvis det kan hænge samme job mæssig
Hilsen Ole

Hvilken reiseruten sikter øvrigheten seg inn på ???
Eller, møtes man bare litt tilfeldig i SEA ?

Flesteparten drar hjem på mandag med BA fra SEA. Bort er det mye forskjellig, men en del er innom SFO. Flest reiser med BA, men det er også andre selskaper involvert.

Tradisjonelt sett reiser folk litt forskjellig siden man har forskjellig preferanse til pris/klasse/selskap. Ikke mange bekreftet pt. men en håndfull ankommer SEA torsdag kveld, reiser mandag kveld.

Er det noe nytt her, eller om når man eventuelt kan forvente å vite mer om Boeing-omvisning? For min del kan jeg kun lørdag/søndag, så om noe nytt kommer opp ville det vært kjekt å vite slik at jeg vet om jeg skal reservere den helgen i kalenderen eller ikke. :)

Last edited:

Hei og hå

Vi jobber med saken og kommer til å legge det ut så snart det foreligger noe sikkert.

Inntil da så er det eneste bankers i programmet at det blir spising, drikking, spotting, juging, soccer, flyvning, mer spising, kjøring, Museum of Flight, drikking, flyvning, diskusjoner...

Mvh
Bongos Tryllereiser
Velferdsoffiser

Hau hau. Må desverre fjernes fra tentativlisten...Får bli neste gang...:(
Massive TR's ventes og er et absoluttkrav !! ;)

Er det noe nytt her, eller om når man eventuelt kan forvente å vite mer om Boeing-omvisning? For min del kan jeg kun lørdag/sønda...

Utfordringen er at på en hverdag så er det folk på jobb som kan vise oss rundt, men da er litt mer det begrensninger ifht. hvor vi får gå. Omvisning i helgen er vi avhengig av at noen av våre gode kontakter kan gjøre dette på fritiden. Det jobbes med saken...

Hallo hallo!

Har toget gått her, eller er det mulig for en "nykommer" og sette seg som tentativ?

Etter hva jeg har lest av rapporter fra div julebord etc, virker dette som noe som er verdt å få med seg :-)

Har toget gått her, eller er det mulig for en "nykommer" og sette seg som tentativ?

Toget har ikke gått, vi planlegger å ta fly, og da behøver vi ikke dra før samme dag :lol: Setter deg som tentativ, det er normalt mage som faller fra i innspurten.

Er det noen som står som tentative som IKKE skal være med så er det fint å få beskjed.

Status
Not open for further replies.
Back