Seattle-tur og Boeingbesøk 2015

Status
Not open for further replies.
Re: Seattle-tur 2015

Sjekket bankkontoen og studieplanen og tok til fornuft desverre

Vi er i dialog med Boeing, så de som fremdeles grubler kan jo bruke nærmeste tiden til å finne ut av evt. flypriser og alternativer og slik. Når vi eventuelt får ting på plass er det ikke sikkert vi har veldig god tid før vi må be folk bekrefte.

Jeg er bekreftet. Har ikke hotell enda, men med flybillett og fri fra jobb i boks, så regner jeg nok med å dukke opp.

Boeing har bekreftet at det blir "VIP-tur", sannsynlig vis på fredagen:
We'll likely have the tour on Friday March 6th, starting with one factory and finishing with the other.

Ber om ta folk får ut fingeren og bekrefter status ila. uka - oppdater tråden med "skal være med" eller "skal kun være med hvis plass hos Boeing". Om man fremdeles er tentativ på søndag så rykker man ned på listen bak de som bekrefter.

Vi har pt. mulighet for 15 plasser, så det er nå seks ledige Boeingplasser. Meget mulig vi kan få noen flere (kommer tilbake til det).

Vurderer kun hvis plass hos Boeing da det er annen tur som må kansellerer.
Jeg kan hive meg rundt på kort varsel og være sistemann, hvis fremdeles ledig da.

Vurderer kun hvis plass hos Boeing da det er annen tur som må kansellerer.
Jeg kan hive meg rundt på kort varsel og være sistemann, hvis fremdeles ledig da.

Les posten over, kompis :)

Bare å hive seg rundt

EDIT: så nå at du var 17 så langt.

Re: Seattle-tur og Boeingbesøk 2015

Jeg må bytte ut Seattle med en heller ukjent tysk destinasjon iforbindelse med jobb... Men, god tur til dere som får dratt!

Jeg var på denne turen i 2008 2009 2010 og 2014. Kan varmt anbefales. Her er det bare å slippe alt annet og reise!!

Huff. Rekker det ikke alikevel. Er nok bare å avbestille her i gården. :(

Kjaere flyprat venner, jeg vet ikke om det kom fram i denne linken, men den samme dagen jeg var i ferd med aa sette opp flighten til Seattle fikk jeg en invitasjon fra en tidligre studiekamerat aa dra paa en safari i Afrika. Jeg saa fram til Seattle turen da vi alltid har hatt en fin og blandet gjeng paa disse turene og mye moro, men slike safari invitasjoner kommer ikke hver dag og jeg haaper dere forstaar. Jeg har kontaktet vaar Boeing account manager og som dere ser er Anders naa i direkte kontakt med Dan for aa sette opp en VIP tur. For de/dere som har vaeert paa disse turene foer saa er dere sikkert enige om at den VIP turen paa gulvet i Everett virkelig er en "treat" for flyinteresserte.

Da faar dere ha en god tur til Seattle og haaper dere faar en flott opplevelse hos Boeing! Selv om dere ikke planlegger aa kjoepe en ny B787 naar dere er der saa er det mye fint i Boeing gavebutikken ogsaa... :)

Dag

Da er listen endret ihht. de som nå er bekreftet. Det sendes navneliste til Boeing ila. kommende uke som om det er flere som ønsker å være med på Boeing-touren så er det på tide å bestemme seg.

Da er listen endret ihht. de som nå er bekreftet. Det sendes navneliste til Boeing ila. kommende uke som om det er flere som ønsker å være med på Boeing-touren så er det på tide å bestemme seg.

Det er nå plass til alle de som nå står på listen i første posten. Antagelig blir det ledige plasser så evt. andre som vurderer en tur får gi beskjed med en gang. Plassene må bekreftes ila. noen dager.

Da setter vi strek for denne og sender lister til Boeing.

Status
Not open for further replies.
Back